2015/09/28

Makijaż: rozpal ogień


hej, od dziś będę dodawać dla Was makijaże w każdy poniedziałek :)



~OCZY~


1. Pomarańczową  kredką do oczu z "Dot" malujemy dolną powiekę.
2. Również pomarańczowy, ale tym razem cień do oczu "Dot" nakładamy na zewnętrzny kącik oka. 
3. Żółtym cieniń kładziemy na dolną powiekę.
4. Wewnętrzny kącik oka malujemy białym cieniem z "Sephory".
5. Pozostałe niepomalowane miejsce przykrywamy szarym kolorem



~USTA~ 
Usta malujemy na początku czarną, a następnie różową szminką z "Dot"
~POLICZKI I BRWI~
1. Na policzki nakładamy małą warstwę różowego pudru, ja użyłam z "Transform"     
2. Brwi malujemy białą kredką przeznaczoną do tego celu (pierwotny kolor moich brwi to jasny brąz)

Co sądzicie?



16 komentarzy:

  1. Nie przepadam za pomarańczowym - wręcz przeciwnie nie cierpię go.
    Myślę, że gdyby był inny kolor, to makijaż byłby idealny.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładny. Podoba mi się makijaż oka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie do konca podoba mi się kolorystyka. Może gdyby brwi byłyby czarne byłoby lepiej. Ogólnie jest bardzo dobrze, czekam na następny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, ale powiedz,jak zrobiona jest twoja tęczówka :p?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie pamiętam, ponieważ jej już nie mam, a makijaż robiłam już dawno, jak będę na laptopie postaram się odtworzyć ;)

      Usuń
  5. Piękny makijaż :D Ma w sobie coś "magicznego" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, intrygujący! Podoba mi się, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesienny makijaż! Cudo :D Zastanawiam się nad szminką ale i tak jest super


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity makijaż! Szczególnie podoba mi się skierowanie uwagi na dolną powiekę zamiast górnej - wygląda to oryginalnie i ciekawie. A dobór kolorów jest doskonały - łącznie z szarością brwi i włosów, które przywodzą na myśl popiół.
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo mi się podoba :) Ciekawy, niezwykły i po prostu ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne po prostu cudo gdyby mnie było stać na te kosmetyki na pewno bym się umalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże.. To jest MEGA, musisz nauczyć mnie tak robić! :)
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety mi się nie podoba ^^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń