2015/09/27

Makijaż - brązy

Dzisiaj chciałam przedstawić Wam kolejny dosyć jesienny look, tym razem jednak nie tak ciemny. Zdecydowałam się na użycie brązów i odrobiny złota czyli kolorów, które moim zdaniem obłędnie wyglądają u osób o niebieskich oczach.



  1. Cień moondust ze sklepu Transform nałożyłam w nieco inny sposób niż zazwyczaj: zaczęłam od zewnętrznego kącika, ale starałam się podkreślic załamanie powieki, tak że w rezultacie kolor znalazł się nie tylko na powiece ruchomej, ale także aż po linię brwi w moim przypadku.
  2. Wewnętrzny kącik oka pomalowałam kolorem nude beige ze sklepu Dot.
  3. Wróciłam do zewnętrznego kącika, gdzie bardzo ostrożnie nałożyłam odcień milk chocolate. Na samej krawędzi zdecydowałam się na położenie także drugiej warstwy.
  4. Prawie całą powiekę ruchomą pokryłam indian red, a następnie nałożyłam nad źrenicą warstwę lekko złotego cienia w kredce z Sephory.
  5. Na koniec rozjaśniłam wewnętrzny kącik oraz dolną powieką białym cieniem. Zdecydowałam się także na pomalowanie rzęs mascarą w odcieniu crimson.

Na koniec podkreśliłam policzki moim ukochanym bronzerem z Sephory w odcieniu rose oraz użyłam białego rozświetlacza z Transform. Nałożyłam go w kształcie trójkąta pod oczami, wzmacniając aplikację mniej-więcej na kościach policzkowych.

9 komentarzy:

  1. No nie wiem, jakoś średnio podoba mi się taka metoda malowania oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też tym razem średnio się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się z Wami dziewczyny, nie zgodzę (:P). Moim zdaniem wygląda to całkiem ładnie . ;)
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba, uwielbiam brąz na oczach.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, prosty i naturalny :) Osobiście wolę mocniejszy make-up :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny. Idealnie pasuje do aktualnej pogody :)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. aż sprawdzilam czy napewno mam pełną jasność ekranu. Dzisiaj troszkę nie wyszło, starałaś się, ale oko wygląda jakby miało nałożony tylko jeden cień, gdzieniegdzie mocniej zaakcentowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś faktycznie wyszła trochę taka brązowa plama. Cóż, nie każdy może mieć zawsze idealny dzień, następnym razem będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet ok :) Osobiście bardzo lubię makijaże w brązowych odcieniach :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń