2015/09/11

Makijażowe potyczki

Hej! Dzisiaj ocenię: malutka_Pati, Fleurmeur, szowi.


 
malutka_Pati
 
Ładna fryzurka, choć za bardzo odstaje od owalu twarzy. Nie przepadam za tym kształtem oczu i ust, ponieważ źle wyglądają. Według mnie Twoja doll nie jest zła, wystarczy kilka zmian, przede wszystkim inne oczy, które można pomalować tylko tuszem i będą dobrze wyglądać. Dzisiaj dostajesz NOT, ale po kilku poprawkach będziesz wyglądać ładnie.
 
 
 
Fleurmeur
 
Podobają mi się Twoje włosy, aczkolwiek całość wygląda trochę nienaturalnie. Oczy wyglądają całkiem dobrze, ale rys z StarDesign jest stanowczo za dużo. Zmieniłabym kształt brwi i ust. Uważam, że zasługujesz na NOT, choć po zaproponowanych zmianach będzie świetnie.

lovestarsteew- była niedawno oceniana, a w jej wyglądzie zmieniła się tylko fryzura więc nie ma  sensu pisania tego samego.


 
szowi

Według mnie najlepsza doll z dzisiejszego postu. Makijaż jest ładny i starannie wykonany, choć nie przepadam za błyszczącymi cieniami. Ewentualnie zmieniłabym kolor ust na jakiś fiolet i sposób cieniowania brwi. Według mnie HOT-.

Zgadzacie się z ocenami? 

11 komentarzy:

  1. 1 makijaż jakoś mnie nie porusza . Fryzurka nawet ładna ale źle przylega do twarzy reszta jest nie za fajna . Nie przepadam za tymi częściami ciała a tym bardziej za tymi okropnymi oczami również przeszkadza mi kolor oczu . Pomalowane rzęsy nie wystarcza na hot . Daje NOT
    2 makijaż - fryzurka bardzo ładna chociaż uważam że za dużo tzw. sztuczności i przez to doll wygląda bardzo nienaturalnie za czym nie przepadam . Bardzo ładne pomalowane rzęsy i kolczyki . Resztę bym zdjęła czyli maskę oraz ten kolczyk na czole to nie gra ze sobą . Daje NOT
    3 makijaż - też mnie nie rozkręcił, ale uważam , że jest to najlepszy makijaż spośród wszystkich 3 . No wiadomo zwyczajny, ale lepsze to niż tamte . Ładny makijaż oka bardzo ci się udał . Wydaję mi się że nos jest troszkę za gruby co wygląda ni urokliwie. Super ci wyszło pomalowanie kości policzkowych takim śliwkowym ( ? ) . Tutaj dam -HOT poniewaz przeszkadza mi ten nos i dopracowałabym kolor ust albo zmieniłabym na nude ( jasny kolor )

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś zwrócił ostatnio mi uwagę na błąd, a tutaj błędów jest tak wiele...

      Usuń
  2. Całkowicie zgadzam się Twoimi ocenami.Dwie prace pierwsze nie są zbyt dobre,a ostatnia jeszcze nawet ujdzie ;)
    Taka moja opinia.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dla mnie wszystkie są na NOT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza doll jest nawet ładna, efekt psują niedopasowane włosy i te oczy. Jednak zgadzam się co do oceny.
    Druga doll nie podoba mi się. Za dużo tego wszystkiego na twarzy. Włosy chyba nałożone są trochę za wysoko.Też nie podoba mi się kształt bwi i ust. Niestety całkowicie zgadzam się z oceną.
    W ostatnim przypadku również zgadzam się z oceną. Podoba mi się naturalność doll. Mam zastrzeżenie tylko względem cieni, bo również nie lubię błyszczących.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam mieszane uczucia co do tych dollek.Po pierwszej wgl nie zauważyłam ładnych włosów, a to one zawsze się rzucają w oczy i ozdabiają. twarz z wyglądu przyjemna ale podstawowa. Druga doll jest oryginalna, za co plus, ale jest tu za dużo wszystkiego. To biale na twarzy czego nie potrafię zidentyfikowac, po ustawieniu laptopa w sposob w jaki ja z niego korzystam, wygląda jak nieroztarty krem do opalania. Ostatnia Doll, "złożona z podstaw" :D ale w przyjemny sposób, dość stylowo się prezentuje. Ocen nie potrafilabym przypisac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę dużo pisać :) Żadna z Doll mi się nie podoba...



    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się tylko ostatnia doll.

    LadyLivReal

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zaintrygowała doll numer dwa. Gdyby odjąć tę jasną poświatę na twarzy to moim zdaniem byłaby to najlepsza "twarz. Taka trochę hinduska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się nr. 2.

    Ja dałabym NOT, HOT- i HOT- :)

    OdpowiedzUsuń