2015/09/26

SiM Poleca

Witamy w kolejnym odcinku. Dzisiejszym must have, który zaprezentujemy, będzie naszyjnik ze sklepu Rio. Mamy nadzieję, że stylizacje się spodobają i przekonacie się, iż naszyjnik jest wart uwagi :)


Naszyjnik jest nawet ładny, ale ciężko coś z nim stworzyć w powodu jego kształtu. Jego wielkim minusem jest to, że nie można go schować pod ubranie.

Tani, złoty naszyjnik, jedynym minusem jest to, że nie chowa się pod włosy i ubrania. Mimo to warto w niego zainwestować, bo może się przydać.

Według mnie świetny naszyjnik jak na swoją śmieszną cenę. Dobre wykonanie, niecodzienny wygląd, a także już wcześniej wspomniana cena - jednoznacznie mocne strony i atuty tego naszyjniczka. Co prawda, przez dość nietypowy kształt może być nie lada wyzwaniem, więc aby nie zrobić ze stylizacji całkowitego misz-maszu, radzę go stosować do bardziej neutralnych setów.

1. Naszyjnik- Rio, Okulary- The Jet Set, Koszulka- It Girls, Marynarka- It Girls, Spodnie- It Girls, Torebka- MSW, Buty- Tingeling 
2. Naszyjnik- Rio, Kamizelka- CP, Buty- It Girls, Spodnie- CP, Top- Subcouture, Torebka- Royalty
3. Naszyjnik- Rio, Buty- PPQ, Spodenki- PPQ, Torebka- Bonjour Bizou, Futro- Nelly, Bluzka- Decades, Pasek- Wild Candy, Pierścionek- Sunny Bunny

Co sądzicie o dzisiejszym must have? Która propozycja wykorzystania bardziej się spodobała? 
Podzielcie się opiniami :)

10 komentarzy:

  1. DancerMarika świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Waszymi opiniami o tym must have :) Najbardziej podoba mi się stylizacja od DancerMarika, może przez to, że jest najbardziej w moim stylu ;)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  3. dora_dorka zrobiła świetną stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się stylizacja DancerMariki. Nie mam tego naszyjnika, ale chyba zainwestuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja DancerMariki - najbardziej mi się spodobała.
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten naszyjnik i powiem szczerze, że gdyby chował się pod włosy byłby świetny. Druga stylizacja ♥


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. dora_dorka zrobiła najlepszą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście do końca nie jestem przekonana do tego naszyjnika ;) Najlepsza jest stylizacja nr 3 :D

    OdpowiedzUsuń