2015/09/17

Trendy: pokaż kostki!




Lubicie takie spodnie? Nosicie je na Stardoll lub realnie?

18 komentarzy:

  1. Bardzo często noszę takie spodnie albo sama podwijam nogawki :) mam wrażenie, że pokazanie kostek w ten sposób troszkę wyszczupla nogę, a dodając but na obcasie efekt jest jeszcze lepszy :) najlepsze jest to, że taki "zabieg" można wykonać i w stylizacji eleganckiej i codziennej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na stardoll wygląda super, w realu nie noszę, bo jestem niska, a tonie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
  3. na stardoll wygląda super, w realu nie noszę, bo jestem niska, a tonie wygląda dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie jestem szczególnie wysoka, ale lubię takie spodnie, więc je noszę :P

      Usuń
  4. Często noszę takie spodnie. Bardzo mi się one podobają :) Muszę poszukać tych czarnych spodni z Dior, bo są świetne :D Co do stylizacji, bardzo mi się podobają, a najbardziej druga :D
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie spodobała mi się ta stylizacja po prawej na samym końcu posta. Nie mogę się napatrzeć, świetny gust. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie spodnie, sam nawet je noszę, stylizacje mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się nie podobają takie 'niedorobione' spodnie. Na stardollu wyglądają jeszcze ok, także stylizacje mi się podobają, lepsza druga.

    OdpowiedzUsuń
  8. W rzeczywistości nawet tak się ubieramy i do tego conversy . Co do stylizacji wszystkie są super i w tym razem sprawiają efekt wow !

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Na stardoll mojej doll zdarza się zakładać takie spodnie, mi w realu również. Jednak wszystko zależy od spodni i figury osoby je noszącej, bo nie zawsze wygląda to dobrze, nie podoba mi się też jak ktoś ma bardzo duże i dziwne kostki i nosi takie spodnie xd czepiam się, no ale według mnie na prawdę wygląda to wtedy strasznie. Bardzo podoba mi się Twoja II stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi spodniami :D Nic do nich nie mam i na innych wyglądają naprawdę ładnie ale siebie w takich jakoś nie widzę ;) Na stardzoll również. Podoba mi się druga stylizacja, mogłabym wiedzieć z jakiej marki są te buciki :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, spodnie są fajne, ale trzeba się do nich odpowiednio ubrać. Niska dziewczyna, podwinięte spodnie (nie daj Boże biodrówki) i buty za kostkę (conversy/air forcy) to najgorsze połączenie, skraca i pogrubia. :)
    Stylizacje mi się bardzo podobają, szczególnie ostatnia. :)
    Ps: pamiętajcie żeby golić nogi!! xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie noszę takich spodni ani na stardoll, ani
    w realu, ale bardzo podoba mi się ostatnia stylizacja :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, uwielbiam modę dla powodzian

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sytuacjach krytycznych zakładam w realu :) ale na stardoll ich nie używam
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z jakiego sklepu są spodnie z drugiej stylizacji ?

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne stylówy,lubie taki styl zdecydowanie! :D
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń