2015/09/12

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa Pamcia...x3. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: dora_dorka
Temat: Wrześniowy spacer po plaży.




_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: nikiwi2468
Temat: Multicolor.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
_______________________________________________

16 komentarzy:

  1. 6 i 9 są genialne. Głosowałam między nimi ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam powodzenia ! :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okropny dylemat między 6, 9 a 12 :))

    RiriTheQueen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i żadna sie nie nadaje na spacer po plazy ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Tak czy owak, zagłosowałam na 13. :')

      Usuń
  4. Ja zagłosowałam na 3, bo ma w sobie wszystko - płaskie buty na plażę, podwinięte jeansy, płaszcz no i kapelusz, bez którego nie wyobrażam sobie być na plaży. No i ładna stylizacja :)

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam na stylizację z numerem 7, ponieważ jest ładna i pasuje do temu, w przeciwieństwie do większości pozostałych. Poza tym we wrześniu bywa już chłodniej, więc tu idealnie przydaje się narzutka, którą doll ma związaną w pasie.W razie gdyby słońce jednak mocniej świeciło są okulary i białe ubrania. Po prostu idealnie na spacer po plaży we wrześniu :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, na plażę nie oznacza, że nie można ubrać szpilek czy wysokich butów...
    Są deptaki, mola, bulwary nadmorskie po których można chodzić w każdego rodzaju obuwiu. :)
    No a kiedy "wchodzimy na piach" ściągamy każde buty więc szpilki zdjąć łatwiej niż adidasy
    ^ to tak na marginesie

    Ja oddałam głos na 7; proste, luźne połączenie, w sam raz na spacer. :)

    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi najbardziej przypadła do gustu 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ogromny dylemat międy 9 a 12 :3 Postaram się wybrać i zagłosować na lepszą ale to bardzo ciężkie :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń