2015/09/14

HOT or NOT

koteczek9990

Natashiax:
Stylizacja nie jest dość ładna. Przede wszystkim zdjęłabym beret z głowy, wymieniła okulary i buty, torebka też jakoś mi nie pasuje... dodatkowo spódniczka jest za nisko. Najgorzej nie jest, więc dam NOT.

DancerMarika:
Mnie ta stylizacja nie przekonuje. Na pewno pozbyłbym się wszystkich dodatków i zaczął je dobierać ponownie do bazy, która jest całkiem OK. NOT.

Soxo_:
W takim zestawieniu stylizacja wygląda dość tandetnie. Nie wiem po co ubrałaś beret. Wymieniłabym buty na jakieś klasyczne szpilki. Zresztą, zgadzam się z DancerMarika - wszystkie dodatki do wymiany. NOT.









lovestarsteew

Natashiax:
Stylizacja w stylu Kim Kardashian. Nic do niej nie mam, ale nie jest ona codzienna. Na pewno dodałabym dodatki, ponieważ użyłaś tylko 2-3 rzeczy, a naszyjnik wszystkiego nie zastąpi. Mam mieszane uczucia, więc dam HOT/NOT.

DancerMarika:
Nie lubię takich stylizacji, gdzie sukienka to praktycznie wszystko. Dla mnie jest to za mało. NOT.

Soxo_:
Cóż, sukienka i naszyjnik cudów nie czynią. NOT.









Marlenka8

Natashiax:
Luźniejsza stylizacja, jak dla mnie ok. Podoba mi się połączenie słuchawek z bluzą, lecz spodnie, oraz buty bym wymieniła, a torebkę schowała za nogą. Stylizacja nie wywołuje efektu "wow". Myślę, że tutaj tez będzie pasować HOT/NOT z przewagą HOT.

DancerMarika:
Nie jest najgorzej, w zasadzie nie podobają mi się tylko buty. Reszta bardzo dobrze do siebie pasuje, jednak nie jest to jakaś wybitna stylizacja. HOT/NOT.

Soxo_:
Zwykła stylizacja, dość banalna. Moim zdaniem jest zbyt ponuro. Nie podoba mi się to połączenie butów - jest strasznie oklepane. Myślę, że warto pomyśleć nad dodatkami. Tymczasem HOT/NOT.







ladybecia102

Natashiax:
Zmieniłabym buty, ponieważ nie pasuje tutaj ich odcień. Torebkę bym wymieniła na kopertówkę, a sama baza jest okej. No i brakuje tu dodatków. Długo się zastanawiałam nad oceną, ponieważ najgorzej nie jest, i dam NOT z dużym plusem.

DancerMarika:
Bardzo podoba mi się połączenie bluzki i spódniczki, jednak buty i torebka trochę psują cały efekt. Dodałbym może jakąś biżuterię. HOT/NOT.

Soxo_:
Mnie nie przekonuje ta stylizacja. Nie podoba mi się spódniczka - sprawia wrażenie, że biodra doll są potężne. Nie pasują mi tu buty. Kolejna stylizacja z brakiem dodatków... NOT.







Zgadzacie się z ocenami?
Za tydzień ocenimy: kasia-1121a, julitta5, Fleurmeur, swetowa.

14 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja : Not
    druga stylizacja : Not+
    trzecia stylizacja : Hot-
    czwarta stylizacja : Not+
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja - najpierw zdawało mi się że jest boska i sliczna ale po większym przyjrzeniu się widze ze spódniczka jest za nisko . Beret kompletnie nie pasuję tutaj ogólnie reszta jest ładna ale przez te 2 rzeczy dam HOT/NOT
    2 stylizacja - tutaj troche za mało ciuchów nie lubię czegoś takiego bo myślę że osoba która to tworzyła otrzyma świetną ocenę bo am piękną suknie ( ale to tylko myśli nwm jak jest na prawdę ) . Użycie 2 rzeczy czy tam 3 nie daje fajnego efektu daje więc NOT
    3 stylizacja - no jest bardzo ładna i to ona jest tutaj najlepsza praktycznie nie mam tutaj żadnego problemu i myśle ze zasługuje na więcej czyli HOT
    4 stylizacja - nie jestem tą stylizacją zachwycona uważam że ta spódniczka powiększa jej biodra a bluzeczka to nie trafny wybor jedyny plus to fajne połaczenie butów do torebki i nic więcej to zasługuje na NOT
    O to moje oceny najlepszą dziś stylizacje wykonała dolka z nr,3 :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... te stylizacje są naprawdę kiepskie. Proste, bez polotu... Jakich pełno na stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić, 4 razy NOT.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam,ale wszystkie stylizacje sa okropne..Bez urazy.Not.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  6. Not,Not,Not,Not. Kiepskie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Możecie "hejtować", no ale raz się trochę szerzej wypowiem. Jako przykładu nie chcę dawać dzisiejszych stylizacji, ale poruszę temat ogółem.
    Mam wrażenie, że w prawie każdej stylizacji, gdzie jest mniej elementów, obniżacie ocenę. Nawet jeśli całość wygląda dobrze, wytykacie te liczby. Myślę, że istnieją naprawdę fajne outfity, składające się z 3/4 rzeczy. Niektóre sukienki są tak bogate, że razem z butami mogą śmiało się obronić, nie trzeba dodawać do nich torebek, okularów, kolczyków, naszyjników, bransoletek, marynarek, kurteczek itd. Myślę, że liczy się ilość, a nie jakość. Oczywiście nie neguję ciekawych i estetycznych wieloelementowych stylizacji ;)
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie w tym sens, gdzie logika cytuje"...Najgorzej nie jest, więc dam NOT." To albo nie jest najgorzej albo NOT. Musicie jakoś zmienić system oceniania. Bo z pierwszej cześć wynika że powinno być HOT/NOT, a tu nagle ni z tego ni z owego dostaje ktoś NOT. Z częściami ocen się zgadzam ale w większości jesteście mocno nie konsekwentne. Dodatkowo jest problem o którym wspomniała Frytasna1997.

    Aravilar.

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę sporo racji w dwóch komentarzach nad moim :p Też zwróciłam uwagę na zdanie "Najgorzej nie jest, więc dam NOT."...
    Ogólnie stylizacje średnio mi się podobają, choć część z nich ma potencjał. Najbardziej podoba mi się outfit wykonany przez Marlenka8. Nie jest może jakaś wybitnie kreatywna, ale jest po prostu ładna.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za ocenę :)
    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dałabym: NOT, HOT/NOT, HOT-, NOT ^^'

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  13. P.S : w 1 stylizacji jest krzywo założona spódnica :p

    OdpowiedzUsuń