2015/09/24

Makijaż - limetka


Dzisiaj mam dla Was propozycję, która wreszcie nie jest różowa! Oto połączenie limetki ze spokojną szarością. Jestem leniwa i nie zmieniłam cieniowania policzków, ponieważ bardzo podoba mi się efekt, jaki daje ono na mojej dollce z poziomu apartamentu.

  1. Startując od miejsca,  w którym kończy się granica tęczówki, narysowałam prostą kreskę jasnym szarym cieniem z Sephory.
  2. Od źrenicy pociągnęłam lekko skośną kreskę ku zewnętrzemu kącikowi oka. Wykorzystałam nieco ciemniejszy szary, także z Sephory.
  3. W wewnętrznym kąciku dodałam odrobinę cienia w kolorze silver oraz zwykłego białego.
  4. W centralnej części powieki ruchomej nałożyłam limetkowy cień; jest to odcień fire lime.
  5. Nałożony poprzednio kolor przyciemniłam w załamaniu dodając koloru poison ivy green.


Postanowiłam pobawić się nieco z ustami i wykorzystałam produkt, o ktorego istnieniu już dawno zapomniałam: Snow White Lipgloss ze sklepu Transform. Nałożyłam go jedynie na obrzeża ust, dzięki czemu zmiękczyłam nieco ich wygląd.

9 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że tego typu makijaż jest najbardziej popularny i modny w tym sezonie :) Wystarczy w okolicach kącika oka użyć jasnego koloru, zaś na zewnętrznym kąciku oka należy położyć ciemny kolor. A kolor który wystąpi na "środku" wystarczy aby "żył" :) Sama używam takiego make-up'u na swojej doll, schemat zawsze ten sam, tylko zmienia się środkowy kolor :) Proste i praktyczne :) Kreska według mnie nie ma większego znaczenia, gdyż pasuje do niego każda :)
    Jeżeli chodzi o usta, jestem zachwycona! Usta wyglądają na miękkie, świetny patent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż oka. Ale usta powalają. Serio są piękne :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się makijaż oczu :) Nie podobają mi się usta - nie wiem czy taka jest moda, ale wyglądają jakbyś zgubila się na pustyni i usta zaczeły wysychać z powodu braku wody :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Usta wyglądają niesamowicie :) Makijaż oka też bardzo dobry :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś nie szczególnie pasują oczy do ust i policzków, ale oddzielnie wyglądają nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś za mocne policzki wyszły. Ogólnie makijaż oka fajny, dopracowany. Nie wiem, co myśleć na temat ust... do momentu komentarza hilary_klaudia mi się podobały, ale po przeczytaniu go pomyślałam "kurcze, faktycznie, coś tu nie gra" i teraz jestem zmieszana niewstrząśnięta :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Limetka z szarym bardzo wyglądają ładnie. ;)
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, staranny makijaż :) Tylko policzki są za mocno podkreślone ;)

    OdpowiedzUsuń