2015/09/17

Makijaż - nieco nostalgii

Odzwyczaiłam się nieco od fryzur z salonu piękności - zapewne zauważyliście, że od dłuższego czasu moja doll ma założoną długą perukę... Cóż, czas na zmiany! Przypomniałam sobie moje stare uczesanie i postanowiłam do niego tymczasowo powrócić. Zmieniłam też kolor włosów - na szary.


Tym razem zaczęłam od podkreślenia policzków: najpierw nałożyłam biały rozświetlacz, a następnie bronzer w odcieniu rose. Granicę kolorów pokryłam różem pink lavender, a na usta nałożyłam szminkę z Sephory (cream pink).


  1. W zewnętrznym kąciku dwoma ruchami (poziomy i skośny w dół) wykreśliłam trójkątny kształt szarym cieniem frozen gray.
  2. Na poprzednio nałożym cieniu, w obrębie powieki ruchomej, położyłam warstwę indian red, którą lekko przyciemniłam deep pink.
  3. Powiekę ruchomą przykryłam jedną, lekką warstwą tigerlily, a wewnętrzny kącik rozjaśniłam białym cieniem.
  4. Na sam koniec podkreśliłam rzęsy burgundowym tuszem wydłużającym oraz zdecydowałam się na dodanie jaskółki eyelinerem w podobnym kolorze.

A tak prezentuje się makijaż z daleka w salonie piękności. Uważam, że cień o, jakże wdzięcznej, nazwie tigerlily świetnie uzupełnia szminkę z Sephory.



10 komentarzy:

  1. Te poliki niezbyt mi się podobają, ale reszta super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również sposób malowania policzków nie potrzedl. Ja również ostatnio kupuje w TU peruki i odzwyczailam się od fryzur ze stare SH . Jeszcze chciałabym dodać że makijaż oka jest wspaniały ! ^^

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobała mi się Twoja poprzednia fryzura ale ta też jest nawet fajna ;) Makijaż oczu jak najbardziej udany:) Jedynie nie do końca podoba mi się sposób, w jaki pomalowałaś policzki.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny makijaż. Nie wiem czemu ale skojarzył mi się polską falgą a za tym wojną :D Hah wprowadziłaś mnie w taki nostalgiczny nastrój :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie lepszy makijaż od poprzedniego. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten makijaż bardzo mi się podoba, zwłaszcza sposób podkreślenia policzków :D

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż :D według mnie, jeden z najlepszych :)
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż oka, tylko szkoda twoich pięknych włosów. I szkoda ze pisze ten komentarz juz 5 raz i nic :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż oka śliczny i perfekcyjny jak zawsze, aczkolwiek nie bardzo podoba mi się fryzurka, bu :< lubię siwy kolor włosów, ale jakoś nie w tym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu jak zwykle idealnie.Nie no dziewczyno wielki szacun! Naprawdę jest super
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń