2015/09/27

LOOKBOOK - MSW'15 (część II)


Ostatnio mogliście zobaczyć piewszą część lookbooku Miss Stardoll Word Store (klik). Teraz kolej na dalszy ciąg. Druga część kolekcji pojawiła się w StarPlazie w ubiegłym tygodniu. Oczywiście, jak przystoi na MSW, nie zabrakło błyskotek, a także strojów galowych. Oprócz cekinów i długich sukni, znalazło się wiele rzeczy "na luzie". Nie zabrakło też ładnych, zwykłych ciuszków, np. długi czerwony sweter, ciemna bluza z wycięciem, torebki, czy nawet plisowana sukienka.


Użyte artykuły:



Stylizacje:

Natashiax

1. Top- MSW'15, Naszyjnik- MSW'15, Spodnie- Royalty, Torebka- Chanel, Buty- ELLE


Soxo_
2. Buty- MSW'15, Futro- CP,Tunika- Bonjour Bizou, Torba- CP, Legginsy- Basics, Zwieszka- It Girls
3. Bluzka- MSW'15, Torebka- MSW'15, Top- Nelly, Spodnie- Windows On The World, Bransoletka- Epiphany, Okulary- Fever, Buty- Nelly
4. Naszyjnik- MSW'15, Top- Nelly, Spodnie- It Girls, Futro- MSW'14, Rękawiczki- Voile, Torebka- Subcouture, Buty- Subcouture


Sweet0Monisia

5. Top- MSW'15, Bluzka- PPQ, Spódniczka- Melbourne Minimalism, Torebka- CP, Buty- Museum Mile, Naszyjnik- YH, Tatuaż- INK'D
6. Top- MSW'15, Top- Riviera, Blazer- Balmain Tribute, Spodnie- Strike a Pose, Buty- Nelly, Torebka- LE, Okulary- LE


dora_dorka
7. Buty- MSW'15, Sukienka- Rio, Futerko- Fallen Angel, Naszyjnik- CP, Torebka- CP
8. Bluza- MSW'15, Apaszka- MSW'15, Spodnie- Bonjour Bizou, Buty- PPQ, Torebka- Limited Re-Edition, Kamizelka- Nelly, Pierścionek- Sunny Bunny

Jak oceniacie kolekcję? Które stylizacje przypadły Wam do gustu? Podzielcie sie opiniami :)

10 komentarzy:

  1. Super!! Bardzo mi się stylizacje spodobały. Świetnie!
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy z MSW 15 nadają się do wielu stylizacji, na pewno wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele kupiłam i zgadzam się z wyborem. Soxo - cudne stylizacje ♥


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pierwsza stylizacja.. albo to ta twarz :) kupiłam te same rzeczy oprócz butów, nie za ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta dostawa była naprawdę bardzo dobra :) Wybrałyście najlepsze rzeczy, może jedynie buty nie do końca mi się podobają ;) Stylizacje Natashiax i Soxo są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Soxo_ mega po raz kolejny! Ta bluzka z głębokim dekoltem od razu mi się spodobała, tak jak i biała kopertówka :) Naszyjnik z pereł warto kupić ze względu na uniwersalność i niską cenę, ja również zainwestowałam choć podobne posiadam. Buty są okej, choć mam już też coś w ich stylu i nie chcę wydawać pieniążków na kolejne takie same :) Ten top za starmonety mi całkiem nie leży i raczej go nie kupię :) Krawat (lub apaszka) też nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałyście świetne rzeczy :) Co do stylizacji wszystkie są ładne ale zdecydowanie wybijają się te, o których napisał Uplooad :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń