2015/09/13

Makijaż - berry lips

Ciemne tony pozostają na moich ustach, tak samo przypadło mi do gustu użycie bronzera, więc dzisiaj skupię się tylko na makijażu oczu. Znowu królują ciemniejsze odcienie, akurat na zbliżającą się jesień.


  1. Zaczęłam od pomalowania rzęs w zewnętrznym kąciku. Następnie nałożyłam cień do powiek z Sephory. Jest to ciepły brązowy, który wpada lekko w burgund; dość podobny kolor znajduje się w ofercie Dot i jest to velvet red.
  2. Na niemal całą powiekę ruchomą nakładam dwie warstwy milk chocolate, delikatnie wychodząc także na zagięcie powieki.
  3. Kierując pędzel od zewnętrznego kącika, nakładam cień more mocha, który nieco łagodzę kolorem moss green.
  4. Na koniec rozświetliłam kącik oka białym cieniem.


Na policzkach znajduje się tradycyjnie bronzer Sephory w odcieniu rose, wzmocniony delikatną, ale głęboką czerwienią rose pink z Dot. Szminka jest połączeniem warstwy czarnej szminki oraz koloru muted ruby.

12 komentarzy:

  1. Ten makijaż jakoś średnio mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle makijaż boski i w pełni dopracowany oraz staranny. Znowu podbiłaś moje serce <3 . Te odcienie świetnie do siebie pasują usta ? - cud miód . Jestem w pełni zadowolona nie mam się do niczego przyczepić

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci że zmieniła bym kolor ust do tego, chyba że skupiasz sie tylko na oczach. Oczy w kolorach moro, bardzo fajny pomysł,mam wrażenie że pasowałby tu odcien czerwieni na ustach... taki ciemny pmaranczowo czerwono brązowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, ale któryś z poprzednich wyglądał dosyć podobnie.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się połączenie kolorów, tzn. oczy + usta, nie pasują do siebie.
    Szkoda że nie widać całych polików.
    Swoją drogą, skoro skupiasz się na powiekach to lepiej żeby usta były matowe bo ja na pierwszy rzut oka widzę pomadkę. :))
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie coś tu nie gra z ustami. Myślę, że makijaż lepiej wyglądałby z ustami w jasnym odcieniu brązu :) A jeśli chodzi o samo wykonanie, to jak zawsze - precyzja i perfekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zmieniłabym kolor ust :) Poza tym jest fajnie


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, ale widziałam na tym blogu lepsze ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż mi się podoba, aczkolwiek zmieniłabym kolor ust. Jest moim zdaniem zbyt wyrazisty

    zikola22

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest świetnie i perfekcyjnie poprostu! :)
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, oczy wyglądają bardzo dobrze, ale zgadzam się z innymi opiniami - też sądzę, że usta lepiej wyglądałyby w innym kolorze ;) Najlepiej coś z brązu albo między brązem a czerwienią.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń