2015/09/19

Spotlight on: Storage

Dla użytkowników, którym zmieniona przez adminów garderoba sprawia wciąż zbyt wiele kłopotów, w Starplazie pojawiło się na weekend specjalne okno wystawowe. Zaprezentowane są na nim artykuły, które mogą posłużyć do zbudowania własnej garderoby w pokoju na wzór amerykańskiej walk-in closet. W specjalnym poście zaprezentowano nawet kilka przykładów, według mnie średnio udanych. Generalnie uważam, że admini powinni raczej popracować bardziej nad naszymi prośbami, zamiast teraz proponować nam żebyśmy sami zbudowali własną garderobę, wydając mnóstwo kasy. Ja już podobny pokój miałam i nie zamierzam kupować nowych rzeczy.
A co Wy sądzicie o tym pomyśle? Przebudowaliście specjalnie swoje pokoje?


13 komentarzy:

  1. No cóż, taka propozycja może i jest wygodna, ale chyba jedynie dla Adminów. Po co poprawiać to, co dla użytkowników jest niekorzystne, skoro łatwym sposobem, przy mniejszym nakładzie pracy, można podsunąć nam taki "rewelacyjny" pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł słaby, niech lepiej popracują nad ulepszeniem tej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Propozycja wygodna ale nie dla nas :p
    Pomysł raczej nieudany.
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podoba mi się pomysł tworzenia garderoby. To tylko dodatkowy wydatek, szafa powinna być poprawiona i tyle ( przede wszystkim niech ubrania po wyjęciu i włożeniu trafiają na dawne miejsce a nie na sam początek). Mam nadzieję, że w końcu wszystko będzie jak należy...
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie popisali się ale miło z ich strony :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szafa na maxa wnerwia i zniszczyla mi wszystkie pokoje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepsza była zdecydowanie tamta szafa, ja tam tak bardzo nie inwestuje w meble bo ja nie mam dużo ciuchów bo mam koło 65 stron łącznie z dodatkami więc....

    OdpowiedzUsuń
  8. Swój pokój przerobilam przed zmianą. I właśnie chciałam zrobić tam własną garderobę, także pomysł jest dobry, ale nie mam internetu :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Swój pokój przerobilam przed zmianą. I właśnie chciałam zrobić tam własną garderobę, także pomysł jest dobry, ale nie mam internetu :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem ten pomysł jest beznadziejny... Jednym aktualizacja się podoba, innym nie. Czy nie lepiej dać możliwość wyboru w design'ie pokoju, czy szafa ma być w apartamencie, czy nie?

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  11. Słaby pomysł,kupiłam te półki i zaluje bo jednak mi sie raczej nie przydarza.poczekajmy na coś lepszego :))
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  12. To i tak nie rozwiąże problemów .... wciąż nie mg czasem wyjąć z szafy ciuchów ... ja nie mogę admini powinni zastanowić się jak nam ulepszyć sprawę

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dwie takie własnoręcznie zrobione garderoby w apartamencie, ale tylko dlatego, żeby wyeksponować moje ulubione kolekcje. Nie zamierzam tworzyć osobnego szafo-pokoju na wszystkie ciuchy które posiadam :P Już niech panowie (i pewnie panie...) administratorzy nie wymyślają nowych udziwnień, ale wezmą się do ulepszenia tego, co nam zafundowali ;))

    OdpowiedzUsuń