2015/09/18

Makijażowe potyczki

Hej! Dzisiaj ocenię: miss_wiolaxx, Hopetumidaj, kasia-1121a, iskrax33.


 
miss_wiolaxx
 
Bardzo podoba mi się makijaż oka i dobór części twarzy. Dobrze, że dodałaś piegi, bo dzięki temu, twarz nie wydaje się nudna. Podkreśliłaś kości policzkowe w ładny sposób. Ewentualnie zmieniłabym fryzurę, ponieważ ta średnio mi pasuje. Według mnie zasługujesz na HOT.
 
 
Hopetumidaj

Wydaje mi się, że chciałaś zrobić wizaż stylizowany na japoński, ale coś nie wyszło. Makijaż oka jest niestaranny i nie wygląda dobrze. Usta są założone w nieodpowiedni sposób, bo wystają ,,oryginalne". Całokształt niezbyt mi się podoba i uważam, że powinnaś dostać NOT.
 
 
 
kasia-1121a

Naturalnie, ładnie- wydaje mi się, że te dwa słowa idealnie opisują ten makijaż. Oczy są pomalowane w staranny sposób, części twarzy są dobrze do siebie dobrane. Zmieniłabym fryzurę, w tej doll ma duże czoło, bardziej bym podkreśliła kości policzkowe. Waham się nad oceną,  pomiędzy HOT/NOT, a HOT.
 
 
iskrax33

Bardzo podoba mi się Twoja fryzura oraz makijaż oka. Góra wygląda naturalnie, natomiast kości policzkowe i usta już nie. Zdecydowanie zdjęłabym sztuczny makijaż polików i zmyłabym błyszczyk. Znowu mam problem z oceną, ale dostajesz HOT/NOT.


Zgadzacie się z ocenami?

10 komentarzy:

  1. Wszystkie NOT, no może ostatnia takie HOT/NOT

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami, choć ostatniej osobie po drobnych poprawkach dałabym −Hot :)
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  3. Równiez oceny mi pasują ale ostatniej Pani dałabym nieco więcej ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  4. moje oceny :
    1 makijaż - no ładny wykorzystałaś jeden cień ( czarny) ale prawidłowo pomalowałaś i wygląda to bardzo dobre . Ładnie podkreśliłaś kości policzkowe natomiast nie przepadam za ,,przewaleniem" twarzy piegami nie lubie piegów ale wolę już w mniejszych ilościach . Fryzura jest ok jednak zmieniłabym na jakieś inne . Daje -HOT
    2 makijaż - nie wiem co myśleć jedynym plusem jest to że masz brdzo ładną fryzurkę reszta mnie kompletnie nie porusza daje NOT
    3 makijaż - tutaj jest słabo no ładny i staranny makijaż owszem.. , ale to nie wystarczy żeby dać od razu HOT fajny pomysł fajny ale źle zrealizowany nie masz pomalowanych kości fryzura - za ta nie przepadam zbytnio tutaj może bym dodała jakiś kolor ust albo zostawiał taki nude daje HOT/NOT poniewaz nie jest to dokończony makijaż
    4 makijaż - no nawet fajny ale oczy mnie przerażają oraz kolor powieki - brąz . Do niej (tak mi sie wydaje) nie pasuje ten kolor włosy śliczne reszta jest ok daje -HOT

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zaskoczona ostatnia twarzą i wasza ocena. Według mnie jest to najlepsza twarz z powyższych. Twarz jest oryginalna i bardzo autentyczna. Za dużo różu, ale bardzo mi się podoba. Na hot moim zdaniem zasługują wszystkie oprócz drugiej która moim zdaniem bardzo się postarala żeby zepsuć tą twarz. Krzywe, bardzo dziwne usta, brzydki makijaż oka i piękne włosy. Trzecia nie jest niczym specjalnym ale całkiem miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona ostatnia twarzą i wasza ocena. Według mnie jest to najlepsza twarz z powyższych. Twarz jest oryginalna i bardzo autentyczna. Za dużo różu, ale bardzo mi się podoba. Na hot moim zdaniem zasługują wszystkie oprócz drugiej która moim zdaniem bardzo się postarala żeby zepsuć tą twarz. Krzywe, bardzo dziwne usta, brzydki makijaż oka i piękne włosy. Trzecia nie jest niczym specjalnym ale całkiem miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się z kolei tylko druga buzia podoba. Ma to coś w sobie, a z daleka usta wyglądają jakby były w lekkim grymasie, co dodaje lalce fajnego charakteru. No i te włosy... od paru dni na nie poluję! Dla mnie zdecydowanie HOT.
    Ostatnia twarzyczka też ma coś w sobie. Gdyby zdjąć te cienie z Transform, "uspokoić" nieco kości policzkowe, a kiczowaty błyszczyk zamienić na jakąś ciemną szminkę to uu... byłby lachon!
    1 i 3 jakoś nie wyróżniają się zbytnio, moim zdaniem zasługują obie na NOT.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dałabym HOT, NOT, HOT/NOT, HOT- :3

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam sie z twoimi ocenami,tylko pierwsze da sie znieść D:
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami oprócz ostatniej. Doll jest według mnie bardzo oryginalna (przynajmniej ja jeszcze nie widziałam podobnej) i jest na prawdę ładna, efekt psują tylko maska na twarzy i błyszczyk. Ja oceniłabym ją na HOT lub HOT- :) Poza tym wydaje mi się, że w pierwszym przypadku włosy są ok ale doll chyba lepiej by wyglądała, gdyby były wyżej.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń