2015/09/14

DIY #3

Witajcie! Dziś zaprojektuję dla Was koszulkę z czaszką.






16 komentarzy:

  1. Dla mnie wygląda jak wściekły pies. xd
    Ale fajna. :))
    Najka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś zbytnio mnie ni zaskoczyła. Nawet ładny projekt ale jakoś nie przemawia do mnie . Uważam że czaszka jest fajna ale nie w moim klimacie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. SKOPIOWANA OD UNIQUE!

    Żebym nie był gołosłowny: http://1.bp.blogspot.com/-X9WAtG60lTQ/UXw6SWJKO-I/AAAAAAAACjo/IsqXjgi-K-c/s1600/Wild+West+bez+krzy%C5%BCa+z+napisami.png

    http://unique-project.blogspot.com/p/unique-daily.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie mają tupet :/

      Usuń
    2. O kurcze, to niefajnie... Uważam, że można czerpać inspirację, ale żeby kopiować toczka w toczkę?

      Usuń
  4. wow jest wspaniałe,jednak nie dla mnie.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawe, jednak mi bardziej podobałaby się wersja z ludzką czaszką... W sumie nie wiem, czy jest sens oceniać pomysł skoro nie jest Twój. Ale spoko, że pokazałaś, jak zrobić coś takiego.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, szkoda tylko, że to nie Twój pomysł...

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ale nie twój pomysł :( Raczej nie zrobię. Według mnie, wybacz (!), najgorsze DIY do tej pory :*

    OdpowiedzUsuń