2015/09/29

Metamorfoza

Hej! Mam dziś dla Was metamorfozę na szybko, ponieważ choroba mnie rozłożyła. Wróciłam ze szkoły z dosyć wysoką temperaturą, i bólem głowy. Mam nadzieję, że już jutro będzie lepiej, ponieważ nienawidzę zaległości. Nie przedłużam już, i pokażę Wam metamorfozę Avril_EmoPunk.

Przed:

Stylizacja: Bardzo mi się podoba, lecz nie wywołuje efektu "wow". Myślę, że po dodaniu kilku dodatków, oraz jakiejś narzutki będzie o niebo lepiej :) 8,5/10.
Makijaż: Już na wstępie uprzedzam, że włosy po prostu nie pochodzą z salonu piękności, a z garderoby. Ładny makijaż oka, taki mroczny. Podoba mi się sposób cieniowania policzków, lecz są one podkreślone nierówno. Nie podoba mi się nos z tej "maski".  9/10.

Po:

Stylizacja: Bardzo spodobało mi się połączenie topów, wraz z kimonem. Aby stylizacja zawierała w sobie trochę rockowego / punkowego stylu, dodałam spodnie z dużymi dziurami na kolanach. Dla lekkiej elegancji dodałam torebkę i buty w tym stylu.
Makijaż: Przepraszam, że mój makijaż, ani do pięknych się nie zalicza, ani nie jest równy, ale nigdy nie miałam do czynienia z tymi oczami. Brwi wycieniowałam, aby pasowały do włosów, a policzki podkreśliłam lekkim różem.

Co sądzicie o metamorfozie? 
Do zobaczenia za tydzień :)

19 komentarzy:

  1. Przed, była nie zabardzo ładna, ale po - cudo!
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja żadna mi się nie podoba, makijaż lepszy przed :D

    OdpowiedzUsuń
  3. przed 'i' nie stawiamy przecinka, chyba że jest zastosowane powtórzenie:
    zrobiłam i zadanie, i ciasto
    =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, jak to dobrze, że ktoś zauważył tak bardzo znaczący błąd w metamorfozie!
      Szkoda, że nie odniosłaś się do przekazu, zmiany outfitu, czegokolwiek związanego z tematyką postu... : ' )
      Ps: duża litera i kropka, halo!!!

      Usuń
  4. Przed lepiej, po makijaż jest bardzo prosty i nierówny.
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  5. O jej... Metamorfoza tym razem nie wyszła :/


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie lepiej przed. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed jest zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się stylizacja po, ani makijaż po. Według mnie przed było zdecydowanie lepiej... Choć stylizacja przed też jakoś nie zwala z nóg, ale jest nieporównywalnie lepsza =)

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha uświadomiłaś mi, że mam krzywe policzki :D Jakoś wcześniej nie rzucało mi się to w oczy.
    Podoba mi się jak połączyłaś bluzki, ale troche za dużo tu wszystkiego. Zwykłe czarne spodnie zamiast podartych i by było idealnie. Makijaż niestety mi się nie podoba :/

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardziej podoba mi się przed metamorfozą c:
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój i przed i po mi się podoba. Jeśli chodzi o makijaż to po jest... praktycznie nic nie zrobione oprócz czarnych plam cieni na oczach (krzywych w dodatku :(). Oby następnym razem bylo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż przed bardziej mi się podoba, jednak też odrzuca mnie ta maska na nosie :P Po widać, że rzeczywiście nie miałaś do czynienia z tymi oczami ;) Co do stylizacji przed jest nawet ok, po niestety nie bardzo mi się podoba :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardziej mi się podoba po. Makijaż, nie podoba mi się ani przed, ani po ^^''

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  14. Przed-Ładna stylizacja i fajny makijaż. Nierówny róż nie wrzuca się szczególnie w oczy ;)
    Po-Stylizacja nie przypadła mi do gustu, według mnie kimono nie pasuje. Za to makijaż jest ładny :)

    OnlyQueenLyanna

    OdpowiedzUsuń