2015/09/19

Starcie Stylistów

Poprzednie starcie wygrywa kachna999. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: nikiwi2468
Temat: Multicolor.




Przepraszam za błędy.
_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: Frytasna1997
Temat: Styl vintage.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
Bardzo proszę, aby stylizacje były podpisywane wyraźnie oraz aby nick był umieszczony w widocznym miejscu.
_______________________________________________

17 komentarzy:

  1. multim stylizacji ale chyba dzis powstrzymam się od głosu żadna się tutaj nie wyróżnia

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. ojojojo jak tu kolorowo się zrobiło :) Trudny wybór,ale głos oddany :D
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy jest tak kolorowo! Trudny wybór, ale zagłosowane :)
    Tinistas4everVL

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Są dwa numery 15, więc ciekawe na który zagłosowałaś :)

      Usuń
    2. O ja, nie zauważyłam. Chodziło mi o obecną 16. W sumie teraz nie wiem czy głosować drugi raz...

      Usuń
  5. Lepszego stylu nie mogliście wybrać dla mojej doll ^^. Zagłosowałam :)

    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mea ciekawa jak będą rozliczane te głosy... Są dwa numery 15 i nie ma 18 na screenach...
    Dziwi mnie, że nikt wcześniej o tym nie napisał.

    Loooczek

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddałam głos :) i faktycznie w screenach wkradły się błędy :/
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń