2015/09/22

Metamorfoza

Hej! Dziś mam dla Was metamorfozę Sally11l.

Przed:

Makijaż: Ładny makijaż oka, i podkreślenie policzków. Dopasowałabym kolor brwi do włosów, i pozbyłabym się sztucznego biustu. 7,5/10
Stylizacja: Zmieniłabym top, ponieważ zlewa się z kurtką. Buty są tutaj za ciężkie. Nie pasują mi spodnie, ale jest ok. Stylizacja nie wywołuje efektu "wow", dlatego dam 5,5/10.

Makijaż: Wiem, że wcale nie pasuje do stylizacji, lecz tylko te cienie mi się podobały. Aby dopasować usta, pomalowałam je czerwoną szminką,  a włosy i ich kolor zmieniłam, aby pasowały do brwi.. Dodatkowo dołączyłam kwiat, który jest wykończeniem całości.
Stylizacja: W szafie nie znalazłam nic zachwycającego, a ten top był moją jedyną nadzieją. Do niego dodałam spodnie, oraz dodatki w tych samych kolorach.

Co sądzicie o dzisiejszej metamorfozie?
Do zobaczenia za tydzień :)

15 komentarzy:

  1. Makijaż i stylka wcale do siebie nie pasują.
    Makijaż oczu jest bardzo ładny, ale w połączeniu ze szminką, włosami i różą we włosach wygląda tragicznie... Taka typowa cyganka.. Co do stylizacji, nie najgorsza. Ogólnie metamorfozę oceniam na średnią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez napisała, ze wie, że makijaz nie p pasuje do stylizacji.

      Usuń
    2. Oraz, że słabo z ciuchami u tej użytkowniczki :)

      Usuń
    3. Wiem, że napisała ;) Widziałam :)

      Usuń
  2. Uważam, że metamorfoza udana, zwłaszcza, że użytkowniczka nie ma zbyt urozmaiconej szafy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż po (ale bez tej róży), a stylizacja raczej przed.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijaż lepszy przed ( zabiłas te oczy :( ) stylizacja po

      Usuń
  5. Ten biust jest straszny :O Pomalowane rzęsy na tych oczach też mi się nie podobają. Zgadzam się z opinią. Stylizacja przed jest niezła ale nie zachwyca. Makijaż po podoba mi się tylko lepiej byłoby bez tego kwiatka. Stylizacja jest nawet fajna zwłaszcza jeśli faktycznie nie było zbyt fajnych ciuchów. Ogólnie metamorfoza jest nawet ok :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej podoba mi się przed :)

    cat-wercat

    OdpowiedzUsuń
  7. W wyglądzie dollki "przed" przecież brwi są kolorem dopasowane do włosów. Jeśli chodzi o makijaż to jest i dobry przed i po, aczkolwiek niestety przez te ciemne barwy oko lekko się zamknęło zamiast otworzyć. Stylizacje zarówno przed jak i po mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra metamorfoza :D Bardzo ładny wyszedł Ci makijaż ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Przed zmianą: Makijaż i włosy według mnie świetnie wyglądają :) Co do ubioru zgadzam się całkowicie, buty i top do zmiany :)
    Po: Makijaż oczu b. dobry, reszta tak sobie. A ubiór całkiem, całkiem. Kolory stonowane, dopasowane do siebie :)
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twoja metamorfoza, z takiej sztucznej doll zrobiłaś coś fantastycznego ;)
    ~Aleksanadra7980

    OdpowiedzUsuń