2018/12/03

Hot or not



 
 LUXAETERNA




Cherry1973:
Stylizacja na wróżkę świetnie się wpisuje w tło. Mimo, że to przebranie jest uroczo, dziewczęco i ładnie - mnie się podoba. HOT

Soxo_:
Mi również podoba się ta stylizacja. Nie do końca rozumiem tylko te lewitujące kwiaty, ale ogólnie całość wygląda korzystnie. HOT. 











CHOCOLATECECE




Cherry1973:
Stylizacja sprawia wrażenie niedokończonej, doll o ile się nie mylę ma na sobie majtki i rajstopy i aż się prosi o jakąś spódniczkę lub spodnie. NOT.

Soxo_:
Dla mnie stylizacja jest po prostu tandetna. Kompletnie mi się nie podoba. W oczy razi brak spodni/spódnicy oraz brak podszewki pod pachą. NOT. 





 



AGUUNIEK 


Cherry9713:
Ta stylizacja jest z naszych blogowych urodzin, więc to oczywiste, że mi się podoba! Świetne wykorzystanie spódniczki z Basics, marynarka sprawia, że całość jest ciekawa. O dziwo nie odczuwam nawet braku torebki, która raczej by już przesycała całość niż ją dopełniała. HOT.

Soxo_:
Bardzo miła dla oka stylizacji. Mam to samo odczucie co Cherry odnośnie torebki - tutaj wyjątkowo nie przeszkadza tu jej brak. Całość wydaje się idealnie wyważona, nie przesadzona i nie za pusta. HOT






Za tydzień ocenimy: Marisa9876, Popstarka, czikka

6 komentarzy:

  1. Żadna z przedstawionych stylizacji mi się jakoś średnio podoba, choć przedostatnia wydaję mi się najlepsza. Wystarczyłoby dać jakieś spodnie/spódnicę i byłby taki normalny, fajny look. Podoba mi się w nim połączenie kurtki i butów.

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Osobiście nie przepadam za bajkowymi stylizacjami, więc nie oceniam :D
    2. Spódnica/spodenki i byłaby całkiem fajna!
    3. Sama stylizacja jest ładna, ale to nie mój styl, moim zdaniem jest zbyt poważna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jest ładna, bo bajkowa. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, nie mam swojej ulubionej. Pierwsza jest ok, fajnie pasuje do tła

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnia mi się podoba,brakuje tylko tam jakieś torebki....druga stylizacja wygląda na niedokończoną,aż się prosi by dać jakąś spódnicę lub krótkie spodenki jeansowe,zaś stylizacja nr 1 to nie moje klimaty

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń