2018/12/01

Stardollowy kalendarz adwentowy: dzień 1

Już dzisiaj możemy otworzyć pierwszy "prezent" i zobaczyć co nam oferują admini w tegorocznym kalendarzu adwentowym. Według mnie nic szczególnego... Mianowicie jest to biała sukienka, na której widnieje wizerunek Mikołaja. Moim zdaniem rzecz kompletnie nieprzydatna i niewarta swojej ceny. Być może dałoby się wykorzystać sukienkę w ciekawy sposób podczas tworzenia np. świątecznej lub mikołajkowej stylizacji, ale ja nie wydam tyle pieniędzy na coś, co włożę raz lub dwa razy do roku. Tym bardziej, że sukienka na kolana mnie nie powaliła. Jak Wam się podoba pierwsza rzecz z kalendarza? Planujecie zakup?

 

16 komentarzy:

  1. Byłaby nawet ładna, gdyby nie ten Mikołaj... Po za tym moim zdaniem cena nie jest zachęcająca do zakupu. Ja jej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka mi się nie podoba,wygląda jak jakiś projekt,poza tym za taką cenę wolę kupić np coś z Bizou

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z martusią, wygląda jak projekt. Nie dałabym za to 24 sd. Ona powinna być za sm i wtedy więcej osób by się może skusiło. Mi się nie podoboa.

    OdpowiedzUsuń
  4. 24 sd za rzecz kalendarza, w nim rzeczy powinny byc za półdarmo albo i darmo, ale admini stardolla to straszne żydy

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że taka rzecz powinna być za starmonety i na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  6. Badziewna, liczyłam na coś, co mnie zwali z nóg..

    OdpowiedzUsuń
  7. 24sd za sukienkę, która wygląda jak ze stardesign....

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to jestXD Ja bym nawet za sm chyba nie kupiła, dramat...

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie spojrzałabym na taki ciuszek. Do tego ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  10. Totalnie nieprzydatna, na pewno nie kupię
    weronikasierack

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda jak zwyczajny projekt

    OdpowiedzUsuń
  12. Żeby to jeszcze jakieś piękne było to bym kupiła może za tyle, ale w tym wypadku jakoś jest kompletnie nieadekwatna do ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh gdyby chociaz ten nadruk byl inny. Cena? Nie jest jeszcze taka wysoka :)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń