2018/12/14

Sposób na Weekly Superstar Gift


W końcu doczekaliśmy się w miarę ciekawego prezentu od Stardoll, z którym da się zrobić sensowną stylizację. Moim jak i Soxo zdaniem T-shirt jest całkiem ok, ale nie kupiłybyśmy go raczej same za oryginalną cenę (11sd; Original Future).
Niemniej jednak stylizacja nie była problematyczna, koszulka jest w 3 kolorach, ma prosty nadruk, więc pasuje do niej większość rzeczy. Nie wiemy natomiast czy jeszcze kiedykolwiek sięgniemy po nią do szafy. Powiedzcie nam koniecznie, co myślicie o naszych stylizacjach.







9 komentarzy:

  1. Koszulka taka średnia. Stylizacje ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się stylizacja Soxo, nie kupuję połączenia bluzek u Cherry.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja Cherry jest cudowna, pomimo że nie lubię tych spodni to sprawdzają się tutaj fenomenalnie! W outfice Soxo przeszkadza mi kapelusz i buty bym zmieniła, reszta też jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna bluzka, a stylizacje obie są świetne, nie wybiorę lepszej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, zazwyczaj darmówki czy kalendarzowe rzeczy wrzucam do zamkniętego pokoju, a wygląda że daje się je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie kupiłabym tej koszulki,ale za darmo to ją odebrałam xD jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się Soxo tylko wywaliłabym ten kapelusz

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka kompletnie nie w moim stylu. W pierwszej stylizacji podoba mi sie gorna czesc, reszta juz niekoniecznie 😅 Druga w sumie w porzadku jest =)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  8. Odebrane i jestem zadowolona. Stylizacja Soxo z twarzą Cherry to dla mnie idealna by była.

    OdpowiedzUsuń