2018/12/24

Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 22, 23

Nie wiem dokładnie od kiedy, ale Stardollowy Kalendarz Adwentowy stał się cały dostępny dla osób ze statusem Roylaty. Jest to nowość na Stardollu, bo z tego co pamiętam kalendarz zawsze powracał na jeden dzień w okolicach 25 grudnia i był dostępny dla wszystkich. Z jednej strony było to dobre rozwiązanie, bo każdy mógł sobie pozwolić na kupno rzeczy, które przegapił, ale z drugiej teraz mamy dosyć fajne uhonorowanie osób ze statusem Royalty, o które tak domagają się gracze.

W przedostatniej kopercie możemy znaleźć kardigan inspirowany Gucci za 30sd (27sd po zniżce). Osobiście bardzo mi się podoba i gdybym miała sd to prawdopodobnie bym go kupiła.




Prezentem nr 22 była natomiast cekinowa sukienka - hiszpanka z  piórami. Kosztowała 28sd (25sd po zniżce). Moim zdaniem jest ładna, ale nie zachwyca.



5 komentarzy:

  1. sukienka mi się nie podoba,jest kiczowata....sweter jest bardzo ładny,ale na mojej doll kiepsko wygląda więc odpuszczę sobie jego zakup

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka taka nawet, nawet, ale nie mam jej, niezbyt przydatna. Sweter kupiłam od razu, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter musze zobaczyc w sklepie to wted sie zdecyduje. Poki co uwazam ze jest bardzi ladny. Sukienka tez mi sie podoba, ale jest dosyc droga.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter choć drogi jest piękny i od razu wylądował w mojej szafie. Natomiast nad sukienką się zastanawiam do dziś, ale raczej jej nie kupię, bo wydaje się mało przydatna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam, takie sobie te rzeczy

    OdpowiedzUsuń