2018/12/24

Nowości + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 24

Do Starplazy trafił kolejny Tribute, tym razem poświęcony marce Prada. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że pierwszy raz możemy zobaczyć ten włoski dom mody na Stardoll. Kolekcja obejmuje dwa piętra, a ceny wahają się w granicach 12-35sd (11-32sd ze zniżką). Nie przyjrzałam się dokładnie dostawie, więc jeszcze nie mam o niej wyrobionego zdania.
A Wy co sądzicie? Wybieracie się na zakupy?





W Wigilię, czyli w przedostatniej Stardollowej kopercie znajdziemy srebrną tunikę, która kosztuje 26sd (23sd po zniżce). Moim zdaniem jest koszmarna, spodziewałam się czegoś dużo lepszego na ten dzień...
Co o niej myślicie?


10 komentarzy:

  1. nowa kolekcja mi się nie podoba,kupiłam tylko czarne skarpetki i granatową spódnicę....jeśli chodzi o nową rzecz z kalendarza to sukienka jest brzydka

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika taka sobie. Prada, szkoda ze takie slabe rzeczy wybrali. Chyba nie zrobie duzych zakupow. Mam nadzieje ze toreka na lancuszku nie jest polaczona w jedno z ta kopertowka. W ogole czemu tak duzo sukienek? :(
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety kopertówka jest połączona z torebką

      martusia-16

      Usuń
    2. Czyli szykuja sie jeszcze mniejsze zakupy niz mi sie wydawalo 😂

      Usuń
  3. Prada! W końcu! Wydam wszystko co mam!
    Sukienka taka sobie, raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że wprowadzili kolekcję domu mody, którego wcześniej nie było, ale kolekcja jest kompletnie nie w moim guście. Kupię tylko skarpetki. Sukience z kalendarza muszę się przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna jest ta kolekcja! Już kupiłam wszystko co chciałam, jestem w niebie :D
    A co do sukienki, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest okropna:< Kupiłam okulary, 2 pary skarpetek i beżową kurteczkę...
    Sukienki nie kupię, jest bardzo średnia...

    OdpowiedzUsuń
  7. TA KOLEKCJA JEST TAKA PIĘKNA! Zastanawia mnie jedynie skąd wiedzieli na początku zeszłego tygodnia, że będzie Prada. Kerol coś około środy podesłałam tę informację i czekałyśmy sprawdzić czy to prawda. :p

    Ja ten kalendarz kompletnie ignoruje w tym roku, a zawartość tego okienka utwierdza mnie w tym że całość jest słaba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieciekawy ten Tribute. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń