2018/12/24

Konkurs

Kochani, na początek bardzo ważna informacja - ja i Soxo zgodnie twierdzimy, że święta jest to okres, który powinno się przeżywać razem z rodziną, pamiętając o tym co jest w nich najważniejsze. Dlatego postanowiłyśmy, że przez 3 dni świąt, konkursy, loterie i inne posty świąteczne będą pojawiały się tylko do godziny 15:00. Nie chcemy w żaden sposób odciągać Was od istoty Bożego Narodzenia oraz liczymy, że dla każdego będzie to radosny okres, bez telefonów czy laptopów. Jeśli natomiast będziecie mieli chwilę wolnego czasu przed Wigilijną kolacją to serdecznie zapraszamy i cieszymy się, że jesteście z nami w ten wyjątkowy dzień. Mamy nadzieję, że nas zrozumiecie i podzielacie naszą opinię. Wesołych Świąt!





Jako, że w Polsce to właśnie dzisiaj Mikołaj odwiedza domy, żeby pozostawić prezenty dla wszystkich grzecznych osób, chciałabym żebyście opisali swój wymarzony prezent. Może to być materialna rzecz, możecie również popuścić wodze fantazji - co tylko chcecie!
Autorzy najciekawszych wypowiedzi zostaną nagrodzeni prezentem z Wish Listy.


8 komentarzy:

  1. Może nie prezent, ale ja bardzo bym chciała przeżyć święta z całą moją rodziną. Nie tylko z najbliższymi - rodzice, rodzeństwo, ew. babcia i dziadek, ale i z ciotką, wujkiem, kuzynostwem, etc :D No wydaję mi się, że byłoby naprawdę fajnie, pomimo zamieszania, ale to przecież magia świąt, c'nie?;)

    A z rzeczy materialnych buty nike 97:S Są cudowne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam swojego wymarzonego prezentu T___T ale np. w głębi serca marzy mi się,żeby mój chłopak mi się oświadczył mimo iż wiecznie mu mówię,że nie...ja za mąż nie wyjdę :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rzeczy materialnych prezent dostałam już na początku grudnia, z zapowiedzią, że więcej nie będzie. Ale to było to czego potrzebowałam i w dalszym ciągu uważam, że był/jest idealny. Dla ciekawskich to samochód, bo od wypadku jeździłam tanimi złomkami.

    A co do idealnego prezentu mniej realnego, chciałbym mieć spokój i tylko tyle, no może jeszcze czasem chwilę żeby się w końcu uczesać, bo zazwyczaj robię to na szybko już w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli o mnie chodzi, to moim absolutnym marzeniem materialnym jest to, by pojechać z chłopakiem zimą do jakiegoś pięknego małego domku w Norwegii z cudownym widokiem i siedzieć tam z kawą i książką przy kominku ♥

    A jeśli chodzi o te niematerialne, to chyba są zbyt nieosiągalne. Chciałabym, żeby wszystkie bliskie mi osoby były zdrowe i żeby żadne zwierzęta nie były porzucane tak jak to się dzieje do tej pory :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś niematerialnego hmm... jak dla rodziny to zdrowie, jak tylko dla mnie to wiedza na wszystkie rozszerzenia,ktore zdaje na maturze 😁 z materialnych ahh moja lista zyczen sie nie konczy... moze jakies kosmetyki od La Mer albo perfumy YSL; ewentualnie biżuteria od Swarovskiego 😆
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  6. Wizę Imigracyjną do Stanów, opłacone mieszkanie na pierwszy miesiąc i bilet w jedną stronę.

    Uplooad

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałbym święty spokój, zdrowie dla wszystkich, żeby w Polsce w końcu skończył się ciemnogród a z materialnych jakąś fajną długą sukienkę i dużo słodyczy. I jeszcze rózgę od Wiśni. ;) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to bym chciała nowe pędzelki do makijażu, bo obecne już trochę przeszły. Chciałabym jeszcze jakieś puzzle z fajnym obrazkiem. xd

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń