2018/12/25

Makijaż

Dzień dobry Kochani, na wstępie chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt. Spędzonych w ciepłej atmosferze z rodziną i najbliższymi. :) Mam nadzieję, że w te dni odpoczywacie i ładujecie baterie na nadchodzący rok. Niech 2019r. przyniesie Wam dużo szczęścia i pomyślności. :) 



Chciałabym również poinformować, że dzisiejszy post, jest moim ostatnim na blogu. Bardzo się cieszę, że Dominika i Martyna wzięły mnie pod swoje skrzydła. Bardzo im dziękuję, jak i kibicuję.
Dziękuję również za Wasze opinie i miłe słowa, jakie mi zostawialiście. Gdyby nie Wy, nie byłoby dla kogo pisać. :) Dziękuję raz jeszcze i przesyłam buziaki!


do zobaczenia w komentarzach, całkowicie nie znikam :) 




8 komentarzy:

  1. Oh, wielka szkoda, że odchodzisz lubiłam Twoje makijaże i stylizacje:< Ten nie jest wyjątkiem, super! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przykro, takie wiadomości powinny być zabronione w święta... ;(
    Życzę Ci z całego serduszka powodzenia i szczęścia!
    Makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie wyrażam zgody, masz dalej tu być w redakcji :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, Twoje makijaże były i są piękne! Ten rownież jest bardzo przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest bardzo ładny. Ta zielone kreska bardzo go ożywia. Kisses for you too!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda,że odchodzisz....no ale każdy ma jakieś ku temu powody,mimo to życzę powodzenia w dalszym życiu :) makijaż niby fajny,ale mi ten zielony eyeliner się nie podoba :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie podobają mi się zielone kreski, zaburzają całość.
    Co do Twojego odejścia, w pełni rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak to?! I to jeszcze w święta?:( no smutno, bo bardzo lubiłam Twoje mejkapy, ale życie. Mam tylko nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz :)) Tym razem - jak zwykle super:)

    OdpowiedzUsuń