2018/12/19

Stardollowy kalnedarz: dzień 19 + callie's

Od dzisiaj możemy robić sylwestrowe zakupy u Callie. Nowa kolekcja obejmuje zarówno kreacje długie, krótkie, jaki i te skierowane dla panów. Kilka artykułów możemy kupić za starmonety. Aktualnie nie planuję większych zakupów, być może kupię kilka dodatków. A Wam wpadło coś w oko?


 Natomiast jeśli chodzi o kalendarz adwentowy, to w kolejnym okienku znajduje się drewniany stolik przypominający renifera. Ze zniżką kosztuje 23 sd. Myślę, że cena jest dość wysoka, tym bardziej, że jest to dodatek sezonowy, który raczej nie będzie stał w apartamencie cały rok. Co sądzicie o dzisiejszej rzeczy z kalendarza?

 

13 komentarzy:

  1. Z dostawy kupiłam 1 sukienkę, a renifer mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja bez szału, renifer również.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa słaba:< Kupię tylko długie buty, kozaki, bluzkę i 2 paski - od versace:)
    A renifer ładny, ale mi się nie przyda raczej, wiec nie kupię :S

    OdpowiedzUsuń
  4. Stolik ładny, niestety cena troszkę wysoka. Myślę, że ten renifer mógłby stać przez cały rok...
    Dostawa jest ładna, ale mam już wszystko co mi się podoba z oryginalnych kolekcji. Kupiłem kolczyki, a zastanawiam się jeszcze nad włosami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale lipna kolekcja :/
    Renifer meh.

    OdpowiedzUsuń
  6. 3/4 CP mam ze sklepów oryginalnych. Raczej nic nie kupię.
    Renifer fuuu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja średnia, to co mi się podoba już dawno mam. Kupiłam reniferka, bo uwielbiam wszystko co ma kształt lub wzór tych zwierząt :D (mam kilka figurek w pokoju)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kolekcji może kupię nieco dodatków, ale to nic pewnego, tym bardziej, że mamy początek tribute, więc szkoda mi stardollarów na totalnie zbędne rzeczy. Jeśli chodzi o renifera to również uważam, że mógłby stać przez cały rok, zależy kto, jaki ma klimat wnętrza. Stolik sam ma bardzo fajny, ciekawy design, nawet nie używałabym go jako stolika, a bardziej jako szafki, szkoda tylko, że cena jest tak wysoka, no i jednak nie urządzam pokojów w takim stylu, więc mi się nie przyda. Ale rzecz na plus, może być fajnym urozmaiceniem w roomie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. z kolekcji Callie's Picks kupiłam kozaki,długą czarną sukienkę i szeroki z pas drugiego piętra,reszta rzeczy mi się nie podoba....renifera nie kupiłam jak zwykle zresztą jeśli chodzi o dekoracje,do niczego mi się nie przyda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedynie torebke za sc, reszta nie jest mi potrzebna. Dziwnie wygladaja te dekoracje na dlon i paznokcie jako element sukienki. Stolik taki sobie, cena poza tym za wysoka.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic ciekawego u Callie, bez szalu co wiecej mozna powiedziec, a stolik wg mnie jest sliczny, troche drogi ale wciaz mi sie podoba;D

    XO
    shdov3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio były bardzo fajne kolekcje, a ta jest taka słaba... I do not like it.

    OdpowiedzUsuń