2018/12/01

Wyniki konkursów + relacja z imprezy

Kochani, dziękujemy wszystkim, którzy byli z nami w tym ważnym dniu - zarówno tym, którzy byli tego dnia aktywni, oraz tym, którzy po prostu do nas zaglądali. 

Po rozwinięciu posta zobaczycie wyniki wszystkich konkursów, a także wyniki loterii, która odbyła się na imprezie urodzinowej. 

MINIKONKURS - ŻYCZENIA URODZINOWE

Marta32222 - otrzymujesz 15sd


MINIKONKURS - RYMOWANKA URODZINOWA

MissZuzanna4040 - 20sd oraz


Wierszyk przez tydzień będzie widoczny na pasku bocznym.


   
PREZENTY DLA HONOROWYCH CZYTELNIKÓW


  


POST DYSKUSYJNY

 angel369x - 15sd

 takasezexd 





MINILOTERIA - BABECZKI

1. Anulcia34520sd
2. werra2222

 3. Sylwia5278 - 15sd



KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY 



RELACJA Z IMPREZY + WYNIKI LOSOWANIA

Przede wszystkim bardzo dziękujemy tym, którzy zechcieli spędzić z nami wieczór na naszej imprezie urodzinowej! Mamy nadzieję, że tak jak my, Wy również bawiliście się świetnie :)
O to kilka zdjęć z imprezy:


Wyniki z losowania

Lista osób biorących udział w losowaniu:
1. Marta32222
2. shdov3
3. dagmarka857k5
4. wera2222
5. rockarolla_
6. alicj_a_mod_a6
7. dzikatoby
8. kasiulajka
9. umathuma
10. aguuniek
11. jedrek12345
12. laskasuper4
13. em12345dzej
14. karolina 5559
15. jytte
16. XxkawaiixX10

Losowanie 1:

Losowanie 2:

Losowanie 3:



Losowanie 4:



Losowanie 5:

Losowanie 6:

Dodatkowa nagroda:


Po wszystkie nagrody zgłoście się na konto StardolliMy w ciągu 48h.

10 komentarzy:

  1. Dzięki. :) Załapałem się na after party, była pyszna zupa z kota, którą wiadomo kto ugotował. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, nie spodziewałam się :O Dziękuję bardzo! I tak zależało mi głównie na tym, by podzielić się z Wami moimi wspomnieniami <3

    takasezexd

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście był też sok z Wiśni. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że będzie więcej dekad hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuję bardzo! :*
    Było super

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nagrodę, szkoda, że nie było mnie w ten dzień na kompie i nie załapałam się na imprezę :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje 💖 takze troche zaluje ze nie udalo mi sie znalezc czasu na impreze, nauka niestety...
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety się spóźniłam :/
    Wybaczcie, że ostatnio rzadko komentuję, ale ilość nauki mnie przerasta :/

    OdpowiedzUsuń