2018/12/06

Mikołajkowa Loteria #1

W Hiszpanii i USA św. Mikołaj zostawia prezenty w skarpecie. W Belgii w butach lub koszykach. W Polsce najczęściej pod poduszką. Co ciekawe w Niemczech Sankt Nikolaus to właśnie tym niegrzecznym dzieciom zostawia rózgę w butach lub skarpetach, jeżeli natomiast byłeś grzeczny odwiedzi Cię ze słodyczami. Jeśli chcecie poczytać więcej naprawdę interesujących ciekawostek o Mikołajkach zapraszam do TEGO posta, który przygotowałam dla Was rok temu. Jeśli przegapiliście go w ubiegłe Mikołajki to będzie świetna okazja, aby to nadrobić :)

A Wy gdzie chcielibyście żeby Mikołaj podrzucił Wam Wasz prezent? Wybierajcie!
Jedno jest pewne - nie znajdziecie tam żadnych rózg :) Wylosujemy osoby, dla których staniemy się dzisiaj Mikołajem!

losowanie dla obserwatorów bloga 


12 komentarzy:

  1. ja nic nie dostałam xd zresztą nie obchodzę tego święta,stwierdziliśmy z chłopakiem że darujemy sobie to,bo i tak w tym miesiącu wypadają moje urodziny,święta i jeszcze rocznica ;p to ja wybieram poduchę :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. dostalam worek slodczy a akurat ma okres takze jestemw niebie hahahaah
    ciekawe co kryje sie w tych przeurocazych skarpetach :P

    shdov3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś szczególnie nie obchodzę mikolajek
    Buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent w butach - to jest to

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie perfumy Versace. Znalazłam w samochodzie na moim miejscu, kiedy jechałam do pracy xD Ładnie opakowane z Douglas'a hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam spodnie, czekoladę i pieniądze ;)
    Wybieram koszyk:P

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja Kinder Niespodziankę i słodkiego całusa od chłopaka.
    poduszka :)

    sylwia5278

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dostałam słodycze i perfum :)

    Wybieram skarpety
    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie w domu zawsze mama chowała prezenty do buta, którego stawiała zawsze w przedziwnych miejscach. Musiałyśmy się najpierw dobrze naszukać aby znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie mama stawiala mi prezent na biórku, nie chciała komplikować.
    Wybieram skarpetę, bo zawsze kojarzy mi sie ze swiatecznymi filmamai ;D
    ladyulla

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam kalendarz adwentowy od mamy pod poduszką xD
    buty
    wera2222

    OdpowiedzUsuń