2018/12/14

Nowości + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 14

Dzisiaj po wejściu do Plazy możemy ujrzeć nową kolekcję w sklepie Windows On The World. Dostawa inspirowana jest tym razem Portugalią. Ceny wahają się od 14 do 33sd. Moim zdaniem kolekcja jest świetna, podoba mi się niemalże wszystko.
A Wy jakie macie odczucia? Zrobicie zakupy?





Prezentem nr 14 są czerwone, eleganckie buty w cenie 13sd (12sd po zniżce). Mi na Stardollu brakowało jakiś czerwonych szpilek dokładnie w tym klimacie, więc ten prezent to strzał w 10.
Kupiliście?


10 komentarzy:

  1. Buciki średnie, za to nowa dostawa jest bardzo dobra! Z pewnością coś kupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty to takie przeciętniaczki, ale kolekcja świetna! Kurtki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu jakies pozytywne zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest pierwsza rzecz jaką kupiłam z kalendarza xD buty są bardzo ładne i przydadzą się na pewno :) jeśli chodzi o nową kolekcję w WOTW to bardzo fajna dostawa,podoba mi się kilka artykułów,m.in. transparentna koszula,spódnica z czwartego manekina (1 piętro) czy choćby torebka z drugiego piętra :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty raczej kupię, a kolekcja jest nawet spoko. Zakupię kurtkę, sukienkę i koszulę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja ujdzie. Buty ładne, ale kasa średnio u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja całkiem ładna, ale nie wiem czy coś kupię, bo nie jest do końca w moim stylu. Buty są niby okej, ale nie do końca mi się podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja dobrze wygląda tylko na zdjęciach i w plazie, na doll to już nie...
    Buty są piękne i strasznie tanie w porównaniu do pozostałych ubrań z kalendarza. Kupione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy zrobione, kolekcka bardzo udana, szkoda jedynie ze kurtka ktora mam niezbyt pasuje na cialo dollki :/ Buty oczywiscie,ze mam! Zgodze sie ze na sd brakuje zwyklych czerwonych szpilek. A ta cena? Nic tylko je kupic :)
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają naprawdę ładnie, i patrzcie, cena jest nawet znośna. Lubię to, kupię w drugiej turze.

    OdpowiedzUsuń