2018/12/24

świąteczne wnętrza

Jak to zwykle bywa przy tego typu okazjach, także i tym razem, postanowiłam Wam zaprezentować kilka świątecznych wnętrz, które mnie zainteresowały. Starałam się znaleźć aranżacje, które dzieją się "na zewnątrz". Przyznam, że ciężko było mi znaleźć ciekawe projekty, które nie byłyby tworzone w pokoju. 

Pierwsza aranżacja "kupiła" mnie pomysłem i kreatywnością. Pomysł jest świetny! 
Druga aranżacja podoba mi się ze względu na bajkowy charakter. Przez te chatki kojarzy mi się z Jasiem i Małgosią w wersji świątecznej.
Trzecie wnętrze dodałam ze względu na próbę stworzenia szopki. Fajnie, że autorka starała się stworzyć coś innego niż choinki i Mikołaje, choć samo wnętrze nie jest wg. mnie zrobione jakość oszałamiająco. 
Wnętrze czwarte postanowiła umieścić w poście, ponieważ uważam je za szczególnie ładne. Moim zdaniem ma bardziej świąteczny charakter  niż wszystkie inne. 
A ostatnie wnętrze jest zupełnie inne od wszystkich, dlatego uważam je za godne uwagi. :)






7 komentarzy:

  1. Pomysł na szopkę super.
    Wszystkie ładne.
    Najbardziej podoba mi się drugie, piernikowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdecydowanie wyglada najlepiej :)
    Drugie doskonale oddaje klimat swiat, ale przeszkadza mi zaburzona perspektywa.
    Trzecie wyglada najgorzej... wszystko lewituje 😂 Czwarte jest bardzo urocze,ale bardzo mi przeszkadzaja wlosy dollki, chociaz nie sa one elementem wnetrza XD Na ostatnia autor/ka mial/a dobry pomysl, ale bawia mnie te twarze na bialym tle. Wyglada to tak jakby zabraklo kasy na "kumpli" 😆
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie i czwarte wnętrze jest bardzo ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostatnie mi się najbardziej podoba. Ślicznie udekorowany apartament!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąć, wszystkie są super, mają w sobie to coś. Najbardziej podoba mi się 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetne są te wnętrza! Trzymają klimat, najbardziej mnie zachwyca 1:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie wnętrze jest naj naj naj!

    OdpowiedzUsuń