2018/12/31

Makijaż sylwestrowy

Nie mogło zabraknąć propozycji makijażu na Nowy Rok! Ale mam niespodziankę - tutaj wyjątkowo cherry9713 :)
Skorzystałam z doll Najki. plus jej dużego asortymentu kosmetyków i stworzyłam swój pierwszy makijaż (no może nie taki pierwszy, ale ostatnio robiłam je jak miałam 12-13 lat :D). Pewnie dlatego jestem troszeczkę zestresowana tym, jak go odbierzecie. Bardzo się starałam i metodą prób i błędów osiągnęłam w końcu zadowalający efekt. Zaczerpnęłam inspirację od jednego z najmodniejszych makijaży na sylwestra 2018/2019 zaproponowanym przez Elle. 
Jak co roku makijażowym must have jest brokat i połysk. Dlatego też zdecydowałam się na złoto, które wychodzi mocno na wewnętrzne kąciki tak jak na zdjęciu, którym się sugerowałam. Zmieniłam klasyczną czerń na bordo i brąz.
Nie mogę doczekać się Waszej opinii :)


A tutaj moja inspiracja:

11 komentarzy:

  1. makijaż jest bardzo ładny :) ale ten kolczyk w nosie mi się nie podoba xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż super! Chyba się zainspiruję i zrobię sobie podobny na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny!!! Idealnie pasuje do koloru włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie śledzę trendów makijażowych, bo w realu prawie się nie maluję hah :P
    Ale Stardollowe makijaże to co innego...a ten jest naprawdę przepiękny, złoto! :D

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyciemniłabym jedynie załamanie powieki czymś ciemniejszym oraz chyba postawiła na jaśniejsze usta aby to oczy były na głównym planie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się mega podoba. Moim zdaniem ciemniejsze usta bardzo tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń