2018/12/17

METAMORFOZA: CIPSTRAG

Cze! Ze względu na to, że Mephedrone oraz Natusia_182 mają zamknięte szafy, zajęłam się metamorfozą cipstrag. Jeżeli chcecie jednak zobaczyć swoje przemiany to zaakceptujcie moje zaproszenia do znajomych lub po prostu otwórzcie szafy:) 
 


PRZED: Piękne, cudowne, rude włosy! Kocham <3 Śliczna i oryginalna twarz, do której nijak nie można się przyczepić, a i stylizacja jest bardzo ładna. Mnie nigdy nie wychodzi wystylizowanie takich szerokich spodni - Ty zrobiłaś to doskonale. Jedyne do czego można się przyczepić to połączenie złota (torebka) ze srebrem (klamerki na pasku), ale nawet i to jakoś specjalnie mnie nie razi.

PO: Starałam się podkreślić kolor włosów pomarańczowymi dodatkami. Wybrałam skórzane spodnie, które postanowiłam "uspokoić" białą bluzką - niby elegancko, niby nie. Z twarzy zdjęłam wszystkie maski oraz gotowy makijaż. Usta zostały te same, dlatego że nie znalazłam innych, które by mi odpowiadały, jedyne co zrobiłam to zmniejszyłam je odrobinkę. Wykonanie makijażu na tych oczach nie należy do najłatwiejszych, ale mam nadzieję, że nie ma tragedii. Chciałam, żeby wszystko kolorystycznie do siebie pasowało:)



Dajcie znać co myślicie!

13 komentarzy:

  1. stylizacje obie mi się podobają :) jedynie w pierwszej zmieniłabym torebkę,jeśli chodzi o twarz to jednak wolę wersję przed,choć i ta druga nawet ładna jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Doll zdecydowanie podoba mi się przed! Ten rudy dodaje powera :D
    A stylizacje obie są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2x "PO". Przed - nie jest źle, ale wolę wersję Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja przed byłaby bardzo dobra, gdyby tylko wymienić te ciężkie buty oraz torebkę, natomiast twarz podoba mi się przed, z jednym zastrzeżeniem, mam wrażenie, że wig jest zbyt nisko, bo z daleka wygląda to jak krótka grzywka, po prostu dla mnie jest to złe, nikt z Was tego nie widzi? SZOK.

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja po jest piekna! cipstrag

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jest jedno zastrzeżenie - fryzura jest za nisko i doll nie ma czoła :D Stylizacje natomiast obie boskie, w pierwszej o dziwo podoba mi się nawet ten złoty akcent w postaci torebki. Druga dla mnie wygrywa, cudna jest!
    Twarze w obu wersjach także na plus, tylko jak mówiłam, w pierwszej włosy siup do góry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są śliczne, a twarz prócz tych włosów tak nisko - przed :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje propozycje tym razem mnie nie przekonują. Wręcz stwierdzam, że psują tą doll. Doll przed przemianą ma taką charakterystyczną, ale i piękną twarz, a po już tego nie ma. Stylizacja również przegrywa z propozycją przed zmianą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię tych szerokich spodni , dlatego zdecydowanie stylizacja po. Jest boska, idealnie pasuje do włosów.
    Jeśli chodzi o twarz, wybieram przed. Ta fryzura jest świetna, kocham rudzielców :D
    I ja nie widzę tego że jest za nisko, hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zostawilabym maske na nos w metamorfozie twarzy, daje takiej fajnej wymiarowosci a bez niej twarz doll jest taka jakas plaska

    XO
    shdov3

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja przed i po sa w porzadku, co do zmiany wygladu twarzy... wybieram przed.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń