2018/12/06

SiM poleca na Mikołajki



Jak Wasze Mikołajki? Dużo prezentów znaleźliście pod poduszką? A może więcej sami zostawiliście? Dajcie koniecznie znać! :)
Tymczasem... Chciałabym Wam zaprezentować kurtkę, którą kupiłam u Callie. Jest to jedyna rzecz, która podoba mi się w tej kolekcji. Kosztuje 23 sd, ja ze względu na zniżkę zapłaciłam 21. W sklepie prezentowana jest na męskiej doll, ale uważam, że na damskiej wygląda równie dobrze. Osobiście bardzo podoba mi się połączenie tej zieleni z kolorem bordowym, burgundowym. Zarazem uważam, że te kolorki idealnie pasują do dzisiejszego dnia (zresztą kurtka również), dlatego moja stylizacja skupia się wokół tych barw. :)


12 komentarzy:

  1. Stylizacja jest fajna, aczkolwiek nie wiem czy zakupię ta kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super! sama kurtka średnio mi się podoba, ale wystylizowałaś ją bardzo fajnie.
    jeśli chodzi o mikołajki, to kupiłam sobie dwie świąteczne poduszki, liczy się jako prezent? XD sama kupiłam trochę słodyczy mojemu facetowi, mimo, że umawialiśmy się, że odpuszczamy mikołajki w tym roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylka bardzo fajna, ale niewiem czy kupię tą kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłaś mnie tą stylizacją, mega mi się podoba! Przez Ciebie wiem teraz, że potrzebuję tej kurtki w mojej stardollowej szafie, chociaż nawet w tej prawdziwej bym nią nie pogardziła!
    Ja pod poduszką prezentu co prawda nie znalazłam, ale chłopak zamówił dla nas sushi i mówi, że coś jeszcze będzie czekać na mnie w moim rodzinnym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka mi się nie podoba,bo dla mnie ona jest za wielka...może to przez te futro..jeśli chodzi o stylizacje to jest ładna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja fajna! ;) Podoba mi się połączenie kolorystyczne. W tym roku wyjątkowo zaczęłam czuć klimat świąt, co mnie cieszy. Prezenciki się znalazły, ale w tym roku zdecydowanie przoduję, jeśli chodzi o obdarowywanie innych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O 20.15 zamknęłam dopiero butik, baby oszalały... Puste manekiny i relingi zostały = tak spędziłam dzisiejszy dzień.
    Rano w samochodzie czekały na mnie perfumy Versace, przyjaciółka wkradła się do mojego auta hehe Po zamknięciu sklepu pod samochodem czekał mój były z kebsem - full romantiko, ale to chyba najlepszy prezent jaki mogłam dostać, bo byłam głodna hehe
    Co do kurtki, to jest fajna, a stylizacja mega mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno swiąteczny klimat stylizacjii. Pasuje wszystko do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest piękna i świąteczna , ale ja tej kurtki nie umiałabym wystylizować, więc nie kupię :D
    Co do prezentów to dostałam głownie słodycze i to samo też podarowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W Plazie mnie ta kurtka nie przekonała, ale na Twojej doll wygląda epicko, a jeszcze w takim połączeniu kolorystycznym... no bajka!:D Ja na Mikołajki klasycznie dostałam hajs, co jest dla mnie w chwili obecnej najlepszym prezentem, bo zbieram na bilet na koncert Judas Priest w Londynie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, może brakuje jedynie jakiegoś wisiorka ;)
    aulcia345

    OdpowiedzUsuń