2018/12/23

Stylizacja


Chociaż stylizacja niezbyt świąteczna, to przychodzę do Was z najlepszymi życzeniami! Spędźcie ten radosny czas najlepiej, z najbliższymi w miłym gronie. 
Ja od wczoraj jestem w Polsce, co prawda jutro rano czeka mnie jeszcze dużo załatwiania i badań, ale już nie mogę się doczekać spotkania z całą moją rodziną. W tym roku doceniam święta jakby bardziej.
okulary - Vinyl, naszyjnik - MSW, sukienka - By Malina, bluzka - It Girls, pasek - Off-White Tribute, rajstopy - Basics, torba - Windows On The World, buty - Voile

8 komentarzy:

  1. Oryginalna, to fakt. Jak dla mnie taka 5/10 mam mieszane uczucia.
    Co do świąt, jakoś mnie nie cieszą. Jeszcze kiedy mieszkałam z mamą i braćmi w domu, to była atmosfera. Stroiliśmy ogród i tarasy, w oknach były ozdoby, to nas pochłaniało i miało magię. A teraz, ja mam swoją kawalerkę, bracia mieszkania, a mama we Francji. Dom stoi pusty. Magia świąt prysła.
    Nie mniej jednak życzę Wszystkiego Cudownego! Dużo zdrówka i kasy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja mi się bardzo podoba, ale jak już Ci pisałam te okulary inne, żeby nie było wszystko pod kolor:D
    I wyrzuciłabym choker:P

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie w domu pachnie ciastem,bo moja mama siedzi i piecze ciasta xD mi niestety stylizacja się nie podoba,róż to nie mój kolor,te okulary bym wywaliła poza tym odnoszę wrażenie że doll trochę grubo wygląda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak średnio mi się podoba ta stylizacja, nie lubię rajstop basics ani tej torebki.
    U mnie w domu raczej już luźno, ostatnie jedzenie będzie dopiero jutro na świeżo przygotowywane.
    Ja również życzę wszystkiego dobrego w te święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba, kolorystycznie super. Bardzo moje kolory :)
    Tobie też życzę wszystkiego dobrego, wesołych, spokojnych i rodzinnych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podoba stylizacja, choć wydaje się bardziej wiosenna niż świąteczna, jedynie wyrzuciłabym choker.U mnie jak zwykle duże zamieszanie, ostatnie zakupy światełek bo jak zwykle ogrodowe padły a ozdabiany jest ogród, balkon i wejście. Zapachy typowo świąteczne, uwielbiam też zapachowe świeczki, stroiki i wszystkie te świąteczne pierdoły. Choinka ubrana, miała być mała a jak zwykle zajmuje pół salonu. Pozdrawiam wszystkich i życzę Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż lato mi przyszło na myśl dzięki tej kolorystyce! Kocham tą stylizację i te kolorki <3
    Dziękuję za życzenia. Wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia Agu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystyka jak najbardziej mi sie podoba,ale stylizacja juz nie :/ Jak dla mnie panuje tu straszny chaos, nie moja estetyka. Choker rzeczywiscie jest zbedny. Swieta? Jakos ich nie czuje w tyn roku, choc biore udzial w przygotowaniach. Mimo wszystko dziekuje za zyczenia ;) ja pragne zyczyc Wam zdrowych, radosnych Swiat spedzonych w towarzystwie rodziny 😀
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń