2018/12/26

Konkurs

Zapraszam Was do kolejnego konkursu, w którym mogą popisać się szczególnie spostrzegawcze osoby. W kafelkach ukrytych jest 7 ubrań. Waszym zadaniem jest odnalezienie ich (jedno ubranie na osobę) i podanie w której kafelce się znajduje (np. A1, D14 itd.). Ten kto pierwszy poda prawidłową odpowiedź zagarnia ubranie.
 Uwaga! Możecie podać współrzędne tylko jednego ciuszka! Osoby, które podadzą więcej odpowiedzi zostaną usunięte z zabawy.

Loteria tylko dla obserwatorów bloga


17 komentarzy:

  1. to ja wybieram M11 :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem ślepa xD to się zlewa i ja nie dowidziałam xD

      martusia-16

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś pewna, tak samo martusia?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. H10
      oh damn, nie zrozumiałam w ogóle polecenia na początku XD

      Usuń
  3. 2G? xD
    Nie wiem, czy tam jest ciuszek, czy mi się wydaje. A jak nie to trudno xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jest czapka świętego Mikołaja (ale chyba się nie liczy) i coś tam jeszcze ;) stardollowy10

      Usuń