2018/12/26

sim poleca



W ten świąteczny, ale mimo wszystko mroźny czas, SiM poleca ciepłe szale! Nie wiem jak Wy, ale ja zimą nie ruszę się bez ciepłego szala w rozmiarze XXL.Myślę, że jest to fajna rzecz za równo, gdy się wybieramy gdzieś poza próg naszego domu, ale także wtedy, gdy chcemy w spokoju posiedzieć, poczytać książkę, czy pooglądać telewizję. 
Jeśli chodzi o Stardoll, to wydaje mi się, że wcześniej był większy wybór dużych szali. Z tych dostępnych w Plazie najbardziej podoba mi się bordowy - możecie go zobaczyć w poniższej stylizacji. Można go kupić w Bonjour Bizou za 11 sd. Biały - ten z drugiej stylizacji - jest również całkiem fajny. Znajdziecie go również w BB. Pozostałe dwa szale, które widzicie w górnej grafice niestety nie są już dostępne w StarPlazie.


9 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja super. Druga mi się nie podoba. Średnio lubię takie szaliki na sd. W realu mam ich dużo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest przepiekna 💖 zaluje ze nie mam tej torebki, szkoda ze nie ma jej na bazarze 😯 w drugiej chyba spodnie mi nie pasuja. Szale uwielbiam w rzeczywistosci, ale na stardoll rzadko ich uzywam.
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak średnio świąteczne te outfity :<
    W pierwszej nie podobają mi się buty z tymi skarpetkami i kapelusz. Reszta bardzo fajna:D
    Druga też ładna, ale te spodnie są fujka :(
    W ostatniej kolekcji Mr. jest super szalik i to za SM!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest super, tylko dodałabym jakiś pasek i pozbyłabym się skarpetek. W drugiej nie podoba mi się sweter z torebką, zwłaszcza torebka średnio pasuje do tych spodni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie szaliki, czy to na Stardoll, czy w realu.
    Świetne stylizacje, pierwsza to sztos <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bordowy szal i chyba ten szary (ale nie jestem pewna)...w realu nie znoszę szalików,wolę nosić kołnierz,jeśli chodzi o stylizacje to podoba mi się druga :) w pierwszej nie podoba mi się kapelusz i buty :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje bardzo udane ale pierwsza skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię świąteczne swetry, dlatego druga skradła mi serce. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakbym zaczęła w domu siedzieć w szalu to mama musiałaby że mam gorączkę. Mając ponad 23°C cały czas w domu nie wysiedziałabym grubo ubrana.
    Pierwsza stylizacja jest bardzo fajna druga już taka średnia jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń