2018/12/02

Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 2

Prezentem nr 2 ze Stardollowego Kalendarza Adwentowego jest siedmioramienny świecznik - menora. 

"Menora jest jednym z najstarszych i najbardziej rozpowszechnionych symboli używanych w żydowskiej sztuce kultowej. Jest także traktowana jako symbol judaizmu, a jej wizerunek został wykorzystany w herbie państwa Izrael."

Świecznik kosztuje 110sm (ze zniżką 99sm), co moim zdaniem nie jest wysoką ceną za naprawdę ładnie wykonany przedmiot. Ja zdecydowałam się na zakup, mimo że nie jest mi on na tę chwilę potrzebny, ale może wykorzystam go kiedyś w jakiś ciekawy sposób.
Kupicie dzisiejszy prezent?



13 komentarzy:

  1. Ja zaopatrzyłam się nawet w takie 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądzę, zebym go wykorzystala kiedykolwiek, wiec nie kupię :D normalna cena to chyba 120 sm

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy,ale nie przyda mi się do niczego więc ja nie kupię go

    martusia16

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam, może kiedyś się przyda, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne i niedrogie. Kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupione :) Przezorny zawsze ubezpieczony, bo kto wie, może będę miała kiedyś taki kaprys i ozdoba pojawi się w apartamencie mojej nieco zaniedbanej doll

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam bo ładnie wygląda i jest tani. Użyję go w świątecznym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz kupione, jak za sc to warto 😀 moze kiedys sie przyda
    Anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupione, niby nic pięknego ale jak za sm.. może kiedyś się przyda

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. W tamtym roku rzecz z danego dnia kalendarza była dostępna jeden dzień w przód + po skończeniu kalendarza przywracali chyba na dzień możliwość zakupu wszystkiego. Teraz pewnie będzie podobnie :)

      Usuń