2018/12/31

Sylwestrowe wnętrza

Z okazji sylwestra postanowiłam pobuszować trochę po Spotlight, żeby pokazać Wam najciekawsze wnętrza jakie udało mi się znaleźć.

W aranżacjach zdecydowanie przeważa wykorzystanie nowej dostawy z PopShop'u. Trzy pierwsze autorki postanowiły uczcić Nowy Rok imprezą w swoich apartamentach.
Dune27 stworzyła za to elegancki bankiet.
Niezawodna ebinissia postawiła na nieco bardziej melancholijne spojrzenie i przygotowała dwie aranżacje, zupełnie odbiegające od tych, które najczęściej możemy znaleźć na Spotlight.
Zdecydowanie na plus wyróżniła się także użytkowniczka elisa665, która stworzyła bardzo eleganckie, srebrne wnętrze. O świętowaniu Nowego Roku podpowiadają nam jedynie balony oraz wystawna suknia doll.
Przy ostatniej aranżacji goonies4ever nie sposób przejść obojętnie, dlatego musiała się znaleźć w dziejszym zestawieniu. Panuje tam lekki chaos, ale w sylwestra właśnie o to chodzi :)
Co myślicie o wybranych przeze mnie wnętrzach? Macie swoje ulubione?
Robicie aranżacje na Nowy Rok?

 










7 komentarzy:

  1. zrobiłem tylko symbolicznie ale na nadejście 6105 r. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się sposobem w jaki zamierzasz dotrwać do tej pięknej daty :D

      Usuń
  2. Niektóre są naprawdę świetne! Ebinissia drugim wnętrzem wygrała:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ebinissia jest moją faworytką <3 Piękne jest pierwsze wnętrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szóste wnętrze jest najlepsze według mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze ostatnie chociaż urzekło mnie to z kotkami xD

    OdpowiedzUsuń