2018/12/04

Talenty

Jakiś czas temu miałam przyjemność porozmawiać z niesamowicie utalentowaną osobą - Laurą, kryjącą się pod nickiem laura483. Kiedy przez przypadek natrafiłam na jej profil oniemiałam z zachwytu nad jej aranżacjami. Są bajkowe, rozbudowane, nasycone różnymi elementami, ale zachowują spójną całość - widać, że wszystko jest dokładnie przemyślane i nic nie jest tam z przypadku. 
Chciałam Wam na początku zaprezentować same wnętrza, ale później pomyślałam, że dlaczego by nie porozmawiać z tak twórczą osobą o jej inspiracjach i pomysłach. Laura na szczęście się zgodziła i okazała się być bardzo sympatyczną osobą :) Może właśnie taką formę wprowadzimy na stałe na blogu? Wszystko zależy od Waszych opinii :)


Cherry9713: Jak masz na imię i ile masz lat?
Laura: Mam na imię Laura. Jestem dorosłym graczem, mam ponad 20 lat.


C: Jakie są Twoje inspiracje przy Tworzeniu nowych aranżacji?
L:  Przy tworzeniu pokoju:
• czerpię niekiedy inspiracje od innych użytkowników (Przykład: Kiedy po raz pierwszy odwiedziłam jothequeen  pomyślałam ‘możne warto byłoby stworzyć coś magicznego, coś nie z tej ziemi’- tak powstały pokoje: Superstar na parterze po lewej stronie i BasicRooms na drugim piętrze po lewej stronie).
• kupuję meble, które mi się podobają i dopasowuję do nich wystrój całego pokoju (Tutaj najlepszym przykładem będzie pokój w BasicRooms na pierwszym piętrze po lewej) 
• kupuję ubrania (pokój w BasicRooms na drugim pietrze po prawej stronie - został stworzony specjalnie dla kolekcji RE-Limited Edition - uwielbiam te kolekcje, ponieważ zwiera w sobie kolory, które nosze bardzo chętnie w realnym życiu)
• wyrażam emocje - wnętrza na Stardoll stały się całkiem nieświadomie moim pamiętnikiem, który tylko ja potrafię czytać (przykładowo pokój w Superstar Rooms na czwartym pietrze po lewej stronie to próba stworzenia beztroskiego świata, do którego chce się uciec kiedy ten prawdziwy świat staje się zbyt meczący, pokój po przeciwnej stronie ukazuje smutna rzeczywistości – Boże Narodzenie w zaśmieconym, biednym, pełnym bezdomnych zwierząt zaułku. Lalka była i może nadal jest nieco prowokacyjnie ubrana. Ten pokój przypomina mi, że Święta nie dla wszystkich są czasem spotkań z rodziną, prezentów, radości itp.
• próbuję dopasować elementy wystroju do tła, które szczególnie mi się podoba. Kiedyś na Stardoll można było przeczytać wirtualne książki, komiksy takie jak Mortal Kiss albo Sea of the Stars – wnętrza z tego ostatniego tak bardzo mi się podobały, ze po zakupieniu ich stworzyłam specjalnie pokoje tak, aby pasowały do tła. W Suite Shop i w szafie szukałam długo pasujących części.
•bawię się kolorami - łączę ze sobą rożne kolory po to, aby osiągnąć czasami kompletnie zwariowane, nietypowe połączenia


C: Ile zajmuje Ci stworzenie jednego pokoju?
L: Budowanie zajmuje mi od jednego dnia do kilku lat...Pokój na parterze po lewej stronie w Superstar Rooms powstał w ciągu jednego dnia, dolne piętro Alpine Chalet budowałam od ok 2012 roku... tego roku nie jestem jednak pewna...Potem na kilka lat przerwałam prace nad nim... po pojawieniu się nowych artykułów na Stardoll wykończenie pokoju było łatwiejsze. Czasami tworze jeden pokój przez cały miesiąc, czasami dwa...nie spieszę się, gram dla przyjemności :) Czasami pokój przestaje mi się podobać i zmieniam jego część albo całkowity wystrój.


C: Jak napisałaś w swojej prezentacji - dekorowanie wnętrz to Twoja pasja na Stardollu. Czy jest jednak może coś jeszcze, co lubisz robić na tej stronie?
L: Chętnie oglądam twórczość innych użytkowników, stroje, Spotlight i apartamenty, eksperymentuje od czasu do czasu z projektami Stardesign. Jako nastolatka chętnie ubierałam lalki swoich idoli i grałam w mini gry. 


C: Z którego wnętrza jesteś najbardziej dumna lub masz największy sentyment?
L: Główny Pokój jest jednym z moich pierwszych pokoi i przez to mam do niego wielki sentyment. W tym pokoju w przeciągu wielu lat zmieniło się naprawdę niewiele. Kiedy Stardoll usunął z głównego pokoju szafy użytkowników na miejscu szafy powstał pokój na drugim planie. A co z tematyką? Gabrielle Bonheur Chanel była i jest nadal kontrowersyjna postacią .Ale to nie moja sprawa i nie będę jej jako człowieka oceniać. Ja podziwiam ja za to, co wniosła do historii mody. 


C: Ile stardollarów wydajesz na udekorowanie jednego pokoju?
L: Muszę przyznać - nigdy tego nie kontrolowałam :D Przypuszczam, że jeden mój pokój to wydatek w wysokości kilkuset Stardollarow albo Starmonet. Nie mam limitu Stardollarow ani Starmonet, które wydaję na jeden pokój. Kupuję wszystko, co uważam za potrzebne, niektóre przedmioty, które bardzo chciałam mieć znalazłam dopiero po kilku latach na bazarku...Wiele ‘ulepszeń’ wprowadziłam w swoich pokojach dopiero w momencie kiedy zaczęłam pracować zawodowo i zarabiać swoje własne pieniądze.


C: Czy tworzyłaś aranżacje wnętrz od samego początku Twojej przygody na Stardoll? Czy to zawsze było Twoją pasją?
L: Na początku gry odwiedzałam apartamenty innych użytkowników i byłam zachwycona ich wyglądem. Postanowiłam wtedy, ze tez zacznę tworzyć wnętrza. Jednak nie było to łatwe. Brakowało mi pomysłów, umiejętności, materiału (Przykład: jeśli się nie mylę w 2010 roku nie było jeszcze takich sklepów jak Opulence, Gloden Sands, Winter Peak, Fantasy Hotel itd.) i co najważniejsze: pieniędzy. Krotko mówiąc: Wnętrza tworzyłam już na początku gry, ale wtedy jeszcze moje pokoje nawet mnie samej się nie zawsze podobały :D 


C: Czy jesteś związana w jakiś sposób z projektowaniem wnętrz bądź modą w prawdziwym życiu?
L: Niestety niewiele. Oczywiście po przeprowadzce ‘projektuję’ swoje własne wnętrza w mieszkaniu ale to tez kiedyś dobiega końca, ponieważ w prawdziwym życiu nie mam tylu pokoi :D. Chętnie kompletuję swoje stroje. Moim marzeniem jest praca, która ma ma coś wspólnego z tworzeniem, budowaniem itp. Być może już niedługo zmienię zawód, kto wie?


C: Czy jest coś, co chciałabyś zmienić na Stardoll?
L: Starbazaar powinien zostać wreszcie już dawno zaktualizowany. Chciałabym widzieć więcej wspaniałych talentów na miejscu wszechobecnego spamu. Uważam, ze ostatnio pojawia się bardzo mało artykułów za starmonety, a te które się pojawiają maja wysokie ceny. Nie podoba mi się specjalnie system zarabiania punktów - ciągle trzeba wydawać stardollary aby zdobyć punkty.



Co myślicie o wywiadzie? Jakie jeszcze pytania chcielibyście zadać Laurze? 
To co tutaj pokazałam to naprawdę mały ułamek tego co Was czeka. Laura wstawiła również zdjęcia swoich aranżacji w prezentacje, możecie je tam szybko przeglądnąć bez długiego ładowania pokoi. Gorąco zachęcam Was do oglądania jej apartamentu!


38 komentarzy:

  1. Wow, mega ciekawa i interesująca osoba :)! Jej wnętrza są naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Laurę znałam już wcześniej, zapoznałam się z jej wnętrzami przez transmitkę:D Także byłam zachwycona, ma talent, chociaż niektóre wnętrza wydają mi się nieprzemyślane i dziwne, ale pewnie tak miało być:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha! Ale to przykre, ze nie macie pomysłu na własne serie tylko ściągacie z pogodnego i wkreconych współczuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Pogodnym i Wkręconych są jakieś serie o stardollowych talentach? stardollowy10

      Usuń
    2. Na Pogodnym są same stylizacje, więc nic takiego nie ma. Adzie chodziło o to, że na Wkręconych robimy wywiady, które wyglądają dość podobnie.
      Pozwoliłam zajrzeć sobie do postów z tagiem "talenty" i do tej pory wyglądały one zupełnie inaczej. Wywiadów również nie było przez dobre 4 lata, a ostatni u nas ukazał się nie cały miesiąc temu. Kolejny jest już gotowy i czeka jedynie na przetłumaczenie. Do rozmowy zaprosiłyśmy osobę tworzącą niesamowite projekty i bardzo dobrze wszystkim znaną, więc post u nas i ten będą wyglądać niemal identycznie.
      Dobrze, że przynajmniej grafika tutaj jest inna niż na Wkręconych. :)

      Usuń
    3. No tak grafika pierwsza klasa nie to co nasza z felix giro

      Usuń
    4. Eh... Równie dobrze ja bym mogła napisać, że zgapiają, bo na Sennym miałam serię "Rozmowa z...". Jak zwykle burza o nic.

      Usuń
    5. Nie Karolino, "wywiady" na Sennym miały formę krótkich notatek o danej osobie. Każdy miał ten sam zestaw pytań, na które odpowiadał. Nie była to rozmowa, a raczej tak jak już mówiłam, dana osoba w kilku słowach opowiadała o sobie.
      Jestem delikatnie mówiąc wkurzona i jest mi naprawdę przykro. Stworzenie jednego wywiadu zajmuje mi około miesiąca. Skontaktowanie się z osobą, stworzenie pytań, tłumaczenie i zebranie tego wszystkiego do kupy przy pracy, szkole i pisaniu dyplomu to nie jest coś, co idzie szybko i jest łatwe. Chciałam stworzyć na Wkręconych coś ciekawego, czego nie można znaleźć nigdzie indziej i tym bardziej szlag mnie trafia kiedy widzę, że niemal dokładnie to samo zostaje opublikowane gdzieś indziej.
      Na Stardoll jestem nie od dziś i dokładnie pamiętam "wojnę" między QoF a SiM dotyczącą dokładnie tego samego, czyli skopiowania pomysłu przez SiM. Wtedy nie do końca wiedziałam, co o tym myśleć, ale teraz nie mam już wątpliwości.
      Jak utrzymać najlepszego, najstarszego i najpopularniejszego bloga o Stardoll? Weź, co najlepsze z innych blogów i wmawiaj ludziom, że jest Twoje.
      Jest to mój ostatni komentarz tutaj i w imieniu załogi bloga Wkręceni w Stardoll bardzo proszę całą załogę Stardoll i My o nie wchodzenie na naszego bloga. Swoje wspaniałe komentarze i konstruktywną krytykę zachowajcie dla siebie.
      Żegnam.

      Usuń
    6. Tak czy inaczej ja nie miałabym za złe gdyby ktoś się zainspirował moimi działaniami. Wkręconych nie czytam, nie uważam, żeby to był jakiś super ciekawy blog, stanowczo wolę pogodny-stardoll i uważam, że na tym powinnaś się skupić - dobrapogoda. Ale zajrzałam i przeczytałam. Stanowczo nie stwierdzę aż takich podobieństw, ale to moje zdanie. Wolę stardoll-i-my oraz tutejsze formy postów.

      Usuń
    7. Brawo, widzę już brak argumentów. Najwidoczniej masz problemy ze wzrokiem skoro nie widać podobieństw, nagłówek ala pragiatorium - też przypadek? Inspiracja to jedno - ale chamskie zżynanie układu treści, a nawet pytań to druga rzecz. Jak mam być szczera to ja twierdzę, że senny jest nieciekawy i nic nowego tam nie ma, więc dlaczego wypowiadasz się na temat formy i ciekawości? I pisanie komuś na czym się ma skupić wg Ciebie, jest baardzo nie na miejscu. Dzięki za docenienie naszej pracy. Dobrapogoda ciężko pracowała nad tą serią, a tu poprostu ktoś sobe wchodzi na naszego bloga i chamsko kopiuje - bo przecież jakoś trzeba utrzymać NAJLEPSZEGO I NAJSTARSZEGO BLOGA O SD.
      I TERAZ DRUGA CZĘŚĆ SPECJALNIE DLA NASZEJ CZERY:"
      Wiesz co Cherry? Współczuje Ci i to bardzo! Widzę, że tacy ludzie jak Ty mylą konstruktywną krytykę z zwykłym chamstwem.Tak samo jak w święta wywaliłaś mnie z sim za to, że zrobiłam konkurs i, że napisałam życzenia caps lockiem. Potem to wrabianie mnie w złodziejstwo na waszą korzyść.. ehh. Wyloguj się czasami z tego komputera bo to tylko gra. Gramy dla przyjemności, a nie traktowania tego jak bloga maffashion. Powodzenia w dalszym kopiowaniu kilku blogów na raz, aby się jakoś utrzymać NAJLEPSZEGO I NAJSTARSZEGO BLOGA O SD. I nie piszę tego z nienawiści, że mnie wywaliłaś. Dzięki Tobie wręcz poznałam najlepsze dziewczyny z jakimi mogę pisać - Dobrąpogodę, Emi155 i Teinnn. Jesteśmy dla siebie jak rodzina, wzajemnie się wspieramy - a tego u Was brakuje. Powodzenia i zgadzam się z Dobrąpogodą, prosimy o nie wchodzenie na naszego bloga.

      Usuń
    8. Atakowanie kogoś za wyrażenie własnego zdania... BRAWO! Tyle w temacie. A co do wzroku zgadłaś - mam dość dużą wadę, ale nie na tyle żeby nie dojrzeć chamstwa. A od mojego bloga proszę wara, bo to nie post reklamowy.

      Usuń
    9. Wyrażanie zdania i Waszą pseudo konstruktywną krytykę mylicie z chamstwem. Buziaczki :*

      Usuń
    10. Nie tworzę tego bloga, ale uznam za komplement "Waszą". Pozdrawiam z całego serduszka!

      Usuń
    11. Pisanie słów "Wy", "Ty", "Twoje", "Wasze" itd. z wielkiej litery jest wyrazem szacunku do osoby której to mówimy, piszemy A nie komplementem.

      Usuń
    12. Eh Ada ty tępa, tępa istoto... weź się dziewczyno nie ośmieszaj.
      https://imgur.com/a/1DJ2sa0
      Chyba tym wystarczająco zamknęłam ci buzię, co? :) Matko, ale ci teraz musi być głupio XD

      Usuń
    13. Lu mnie chodzi o kontekst, s nie wielkość litery.

      Usuń
    14. Dobrapogoda - na waszego bloga nie wchodzimy, odkąd usuwacie opinie innych, które zawierają TYLKO konstruktywną krytykę nie obrażającą nikogo, ale która wam z jakimś powodów nie pasuje. O to się nie bój :)

      Usuń
    15. Tak mi głupio, że aż wcale tępa istoto :))

      Usuń
    16. W ogóle jeśli nawet nie miałabym daty potwierdzającej, że propozycja wywiadu była wcześniej niż wasz opublikowany wywiad to i tak, to że uważacie WYWIAD, powtarzam WYWIAD za coś co na wyłączność należy do Wkręconych to śmieję wam się prosto w twarz. Napiszę do byłych właścicieli Beyond Stardoll lub aktualnych Stardoll Most Wanted, że Wkręceni skopiowali od nich wywiady ze sławnymi ludźmi, wtedy będzie sprawiedliwie, co? :) Dziewczyny, wy macie po 20 lat, a zachowujecie się jak najgorsze dzieciaki.

      Usuń
    17. Ośmieszyłaś się, więc oszczędź sobie wstydu i stąd kulturalnie wyjdź.
      I ciesz się, że nie pokasuję twoich komentarzy jak to ma miejsce na blogu, który reprezentujesz :) Ale nic złego co by na dobre nie wyszło - mam screeny + kilku świadków, którzy widzieli co u Was się działo i jak bezpodstawnie usunęłyście komentarze moje i Aguuniek, jak mnie zaatakowałyście za to, że śmiałyśmy powiedzieć, że coś nam się nie podoba w KULTURALNY sposób. I Wasi czytelnicy też to zauważyli, co moim zdaniem odbija się w komentarzach. Zamykacie buzię innym, wojujecie teraz bezsensu na SiMie i Wasz blog za to beka. A szkoda, bo naprawdę Was lubiłam. Palicie za sobą mosty.

      Usuń
    18. Jedyne komentarze jakie usuwamy na blogu należą do ciebie Cherry :) a wiesz dlaczego? Dlatego, że z tobą nie ma żadnej dyskusji,choćbyśmy znalazły MILION argumentów na obronę twoich wiecznych atakow w naszą stronę to ty i tak znajdziesz ten kolejny żeby nam dogryźć. A co do screenów, weź się nie ośmieszaj, bo kto na stardoll jest trochę dłużej pamięta jak kazałaś czytelnikom "zamknąc mordy" i naprawde bardzo latwo mozna znaleźć te screeny w internece. A żeby oceniać czyjeś zachowanie najpierw solidnie się zastanów nad swoim.

      Usuń
    19. A blog robimy dla zabawy i naprawdę to czy jest tam milion obserwujących czy 20 nie ma dla nas znaczenia :)

      Usuń
    20. Wiecznych ataków? To żart? Ja normalnie komentowałam Waszego bloga jak każdy inny. Pisałam pozytywne jak i krytyczne komentarze. Każdy kto śledzi Waszego bloga może to potwierdzić, że nie atakowałam nigdy Was jako osoby - ZAWSZE odnosiłam się do posta. A to, że Wy konstruktywną krytykę uważacie za zgryźliwość czy chamstwo to jest tylko i wyłącznie Wasz problem i Waszego wybujałego ego. I z tego co pamiętam, to po moim każdym komentarzu, w którym "ośmieliłam" się napisać co mi się nie podoba to zawsze ktoś od Was odpowiadał mi zgryźliwością, co czasem wypominali także Wam inni czytelnicy :)
      Hmmm... nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek kazała naszym Czytelnikom zamknąć mordy. Zapewne to było skierowane do konkretnej osoby/osób, więc bez manipulacji proszę :)
      Super, że robicie go dla zabawy, w takim razie po co ta dyskusja? A no i jeszcze jedno - nie można było zarzutów o kopiowanie wywiadu napisać na priv do mnie lub Soxo? Że Wam się to nie podoba i tyle. Wtedy przedstawiłybyśmy Wam screeny wywiadu z Laurą i dat i okazałoby się, że to zwykłe nieporozumienie. I byłoby po sprawie.

      Usuń
    21. Z jednej strony piękne posty o walce z hejtem, a z drugiej Wasza jakże cudowna Adrianka wylewa żale w internecie. Na blogach o stardoll wywiady były już z 7lat temu więc co Wy wiecie o kopiowaniu, girls.

      Usuń
    22. Julia, Cherry wiecznie atakuje? Serio? Widziałam masę jej komentarzy o pozytywnym wydźwięku na Waszym blogu. Komentowała swego czasu niemalże każdy post, udzielała się i komplementowała. Czasem napisała co jej się nie podoba, ale nigdy w zły sposób, tylko kulturalnie. Jak nie pamiętasz to sprawdź. Za to nie przypomniam sobie abym widziała Wasze miłe komentarze na simie, pojawiacie się tu dopiero aby rozpocząć dramę? Słabe i niedojrzałe. Poza tym jak już zostało zauważone wcześniej wywiad, który pojawił się u Was, a ten tutaj to dwie inne bajki. Skąd Wiśnia miała wiedzieć, że Dobrapogoda ma w roboczych praktycznie identyczny (jak sama napisała)? Szkoda, że żadnym argumentem nie jest dla Was to, że został kilka komentarzy wyżej pokazany screen, że wywiad zaczął być robiony sporo przed tym u Was. Szkoda, że jak na dojrzałe osoby przystało nie pojawiło się słowo przepraszam. Szkoda, że " z Wami nie ma żadnej dyskusji, choćbyśmy znalazły MILION argumentów na obronę Waszych wiecznych atakow w naszą stronę to Wy i tak znajdziecie ten kolejny żeby nam dogryźć." PS. Wiśnia ośmieszyła się screenem, w którym pokazała, że się mylicie i Wasze ataki są bezpodstawne? Nie, najwyżej ośmieszyła Was. Ach, no i nie wiem Dobrapogoda, po co tekst o to aby nie wchodzić na Waszego bloga. Ja na pewno już tam nie zajrzę po tym jak Emi potraktowała czytelniczkę, po czym sprawa została zamieciona pod dywan, a komentarze usunięte. Nie dziwie się, że Wasz blog świeci pustkami. Kto chce wchodzić na osoby, które zawsze mają się za najlepsze i najmądrzejsze, nawet kiedy nie mają racji. Dobrze, że na simie nikt nie usuwa niewygodnych komentarzy, i każdy będzie mógł tu wrócić i poczytać o wspaniałym zachowaniu załogi Wkręconych! :)

      Usuń
    23. "bardzo proszę całą załogę Stardoll i My o nie wchodzenie na naszego bloga" Kurcze, a ja chciałem, żeby Dobra Pogoda narysowała Rockę i przeprowadziła z nią wywiad. :/ stardollowy10

      Usuń
  4. Nie wiem czy nazwałabym robienie wnętrz talentem, raczej to umiejętność dopasowywania do siebie różnych elementów. Nie mniej jednak szanuje za włożony czas i pieniądze. Laury wnętrza widziałam, mnie jakoś szczególnie nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie kopiowanie, kradzież cudzej pracy i pomysłów to np. kiedy ktoś zakłada sobie bloga i zamieszcza na nim zrobiony przez kogoś innego nagłówek i podpisuje go jako swój albo "pisze" artykuły np. o słynnych projektantach za pomocą "kopiuj wklej" całych akapitów z internetu. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyraźnie ktoś ma krótką pamięć ;))

      Usuń
    2. Niektórzy chcą być mądrzejsi niż są w rzeczywistości. Inni tacy są. Oklaski proszę dla użytkownika stardollowy10!

      Usuń
  7. Fajny wywiad, już jak był na roboczym to sobie go przeczytałam i byłam zachwycona pomysłami Laury. Ja ją pierwszy raz na spotlight wyhaczyłam, bo pomysły na te czarno-białe wnętrza są epickie! No i jej lalka też ma czarne włosy i bladą skórę tak jak moja... przyczepić się o kopiowanie czy nie :D hmm... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rocka, Laura też od razu skojarzyła mi się z Twoją doll :D Potraktuj to jako argument w walce!

      Usuń
    2. No poważka, nawet te same usta kiedyś miałam... DZWONIĘ DO PROKURATURY.

      Usuń
    3. Rocka - mój kolega studiuje prawo, pomożemy Ci wygrać!

      Usuń
  8. świetna dziewczyna! i domyślam się, że 483 w nazwie to od płyty Zimmer 483, więc jeszcze bardziej kupiła moje serduszko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, jak piękne wnętrza można stworzyć korzystając z jakże ograniczonego asortymentu starplazy. Podziwiam. Oby więcej takich artykułów, dobrze się czytało :)
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń