2018/12/06

Promocja + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 6

Prawdopodobnie jutro możemy się spodziewać nowej kolekcji LE. Z tej okazji mamy promocję 50% na stardollary, o której dostaliśmy powiadomienie w wiadomościach prywatnych. Cieszy mnie to, że admini coraz częściej przychodzą do nas z tą okazją, która przez dłuuuugi czas była zapomniana. Ja zapewne skorzystam, a Wy?




Prezentem nr 6 z Kalendarza Adwentowego jest poduszka ze św. Mikołajem za 7sd. Szczerze to spodziewałam się czegoś lepszego na Mikołajki, w końcu w tylu krajach to święto jest obchodzone. Trzymam kciuki, żeby pojawiły się jeszcze jakieś ubrania.



9 komentarzy:

  1. Kupię ss przez sms, więc nic nie dostanę. A poduszka ładna, ale dla mnie zbyt droga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z promocji nie skorzystam, bo też ładuje przez sms, ale mam trochę oszczędności i z kolekcji się cieszę. Mam nadzieję, że będzie to coś fajnego:)
    Poduszka jest w przystępnej cenie, ale nie skorzystam, bo wydaję mi się niepraktyczna i jest za sd:D

    OdpowiedzUsuń
  3. z oferty nie skorzystam,bo i tak nie dotyczy sms,poduszki nie kupię bo do niczego mi się nie przyda

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda tylko, że znowu na wybrane doładowania, ale cóż.. Poduszka mi się nie podoba, a jej cena również mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko oferta, ale nie doładuję tym razem bo jeszcze zostało mi trochę sd. Co do poduszki to nie kupię, za droga, ale całkiem okej

    OdpowiedzUsuń
  6. Oferta fajna, ale nie mam jak skorzystać:(
    *Jest nowe logo i miniaturka LE w plazie, całkiem ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ale dla mnie ostatnia złota to była chyba najładniejsza miniaturką ze wszystkich, chociaż fanką złota nie jestem :D

      Usuń
  7. fajna poduszka, w realu bym kupiła, ale nei wiem co miałabym z nią zrobić na sd xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko oferta, ale raczej nie skorzystam :D
    Poduszki nie kupię

    OdpowiedzUsuń