2018/12/07

Stardollowy kalendarz adwentowy: dzień 7

W siódmym okienku kalendarza znajduje się "prezent" skierowany do męskich doll. Jest to sweter inspirowany Burberry i ze zniżką kosztuje 23 sd. Uważam, że męska rzecz w kalendarzu adwentowym, to dobry pomysł, biorąc pod uwagę fakt, iż artykułów dla panów jest zdecydowanie mniej. Przyznam szczerze, że nie pamiętam, czy w zeszłorocznym kalendarzu było coś męskiego. Niemniej, uważam sweterek za całkiem ładny i gdybym miała męską dollkę, raczej bym go kupiła. A Wy co sądzicie o dzisiejszej rzeczy?

 

10 komentarzy:

  1. Sweter jest super i pewnie bym kupiła jakby był w damskiej wersji, tylko cena trochę odstrasza:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że coś dla facetów hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie nic fajnego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być, jakbym miałą męską doll to pewnie bym kupiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi trochę zajeżdża swetrem ze StarDesign. ;p Nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się,ta krata kojarzy mi się z szalikiem xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest piękny :) Szkoda, że nie ma swojej damskiej wersji.
    W zeszłym roku była bluza, która pasowała zarówno na damskie jak i na męskie doll.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, szkoda, że nie pasuje na damską doll bo bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  9. W kalendarzu wyglądał o wiele lepiej jak w sklepie, nie kupię.
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę damską wersję, proszę Stardoll

    OdpowiedzUsuń