2018/12/26

Mini Loteria

Kochani, jak wiecie okres świąt to nie tylko sprzątanie, gotowanie, jedzenie, pogoń za prezentami, ale także dawanie czegoś od siebie. Dlatego bardzo Was proszę o kliknięcie w strony, które mogą dużo zmienić w czyimś życiu właśnie za pomocą takiego jednego kliknięcia:



Oczywiście zupełnie nic Was to nie kosztuje oprócz kilku sekund poświęconych na kliknięcie. Zachęcam także do ustawienia jednej ze stron na stronę główną, aby pamiętać o codziennym klikaniu. 

Rozlosuję wśród osób, które napiszą w komentarzach, że kliknęły na wszystkie strony parę nagród. Oczywiście w żaden sposób nie mogę tego sprawdzić, ale liczę na Wasze sumienie i wiem, że mnie nie zawiedziecie :)

Życzę Wam cudownego dnia!

13 komentarzy:

  1. Kliknęłam, bardzo się cieszę, że coś takiego zrobiliście :)
    Nie potrzebuję nagrody za to, bo pomaga się bezinteresownie, a nie coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszło! Od dzisiaj klikamy codziennie <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam i będę klikać na wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna inicjatywa dziewczyny <3
    wyklikałam wszystko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikałem, też nic nie chcę stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też poklikałam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane, lubię takie akcje *.* Postaram się klikać codziennie.
    Tak apropo karmienia zwierzaków: zawsze co roku czekam na akcję "Nakarm psy z olx". Co roku padają rekordy i masę karmy otrzymują wybrane schroniska dla psiaków i kociaków (podkreślę, że DOBREJ jakości karmę, a nie byle jaką). W tym roku bardzo wiele osób karmiło, była "bitwa" o kliknięcie "nakarm", tyle było chętnych! ♥ I szybko akcja się zakończyła, sukcesem.
    Jeśli ktoś nie wiedział o akcji, to za rok przypomnę o niej! ^^


    Natalula

    OdpowiedzUsuń