2018/12/10

Nowości + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 10

W Starplazie pojawiła się nowa kolekcja w sklepie Giardini, w którym znajdziemy wszelkiego rodzaju rośliny i akcesoria do nich. W dostawie, oprócz standardowo flory, możemy kupić również elementy szklarni, na które zapewne ucieszył się niejeden dekorator wnętrz. Z resztą sama kolekcja roślin moim zdaniem prezentuje się niezwykle dobrze i na pewno będzie świetnym uzupełnieniem każdej aranżacji.
Jak Wam się podoba ta dostawa?





Prezentem nr 10 jest bałwanek. Wydaje się być całkiem uroczy, no ale jednak szkoda mi 18sd na sezonową ozdobę.
Kupicie go?



10 komentarzy:

  1. Bałwanek spodobał mi się od razu, zatem nie zastanawiając się zbyt długo kupiłam go :) Jest uroczy i wątpię, że bedzie dostepny w bazarze po niższej cenie, a ozdoba jest całkiem przyzwoita. teraz tylko czekać na piękne wnętrze z imitacją zimowej pogody. To zaprezentowane w szklarni, nie jest tym, które mnie szczególnie zachwyca, za to rośliny na pwno przejrzę i kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba raczej nie kupię nic z nowej kolekcji. Na bałwana szkoda mi kasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyby na pewno bardzo przydadzą się podczas tworzenia wnętrz w naszych apartamentach, zwłaszcza szyby narożnikowe, których dotychczas nie było. Rośliny bardzo mi się podobają, dzisiejsza dostawa znacznie przewyższa poziomem pierwszą, co mnie bardzo cieszy, na pewno zrobię zakupy! Jeśli chodzi o bałwanka, to nie kupię go, szkoda mi pieniędzy, ponadto takie "śmieszkowe" rzeczy nie są w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję tylko, że te dalsze szyby są wbudowane w aranżacje, a nie również możliwe do kupienia :/

      Usuń
  4. Ani z dostawy, ani z bałwanka nie skorzystam xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwan za drogi i dziecinny, a na roślinki nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa całkiem udana, ostatnio próbuję swoich sił w urządzaniu wnętrz więc może coś kupię. Bałwan jest uroczy, ale trochę za drogi żebym go zakupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja moim zdaniem świetna. Roślinek nigdy dość, tylko te ceny trochę odstraszają, no ale cóż.
    Bałwanek również śliczny, ale 18sd to sporo. Nie kupię, bo pewnie nie przydałby mi się.
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
  8. Bałwan jest OK. Wystarczy go trochę przerobić i przestanie być śmieszkowy. :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. 18sd za bałwana to jakiś żart... Dostawa z roślinami przypadła mi do gustu, ciekawe tylko jak z cenami. Akurat takie drobiazgi jeszcze wykorzystuję w swoim apartamencie, bo zazwyczaj nie dbam o aranżację wnętrz na sd :D
    anulcia345

    OdpowiedzUsuń