2018/12/05

Nowości + Stardollowy Kalendarz Adwentowy: Dzień 5

Do Plazy trafiła nowa, świąteczna kolekcja Callie's Picks. Kolekcja obejmuje dwa piętra manekinów zarówno damskich jak i męskich. Przedział cenowy wynosi 9-34sd oraz 120-200sm. Zadziwiające według mnie jest to, że naprawdę sporo rzeczy z tej dostawy pojawiło się już w Callie's Picks. Na tę chwilę nie planuję robić zakupów, a Wy?




Dzisiejszym prezentem ze Stardollowego Kalendarza Adwentowego jest świąteczny stroik. Kosztuje 120sm i wydaje się być całkiem uroczy. 
Niestety nie miałyśmy wczoraj czasu opublikować prezentu nr 4, ale Marta32222 powiedziała mi, że były to buty. Kupiliście je? Co myślicie o dzisiejszej ozdobie?


9 komentarzy:

  1. Lipna kolekcja, ale bardzo podoba mi się tło sklepu. Buty były brzydkie i nie kupiłam, natomiast dzisiejszą ozdobę już tak, jest fajna i tania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja jest dramatem jak dla mnie, słaba, nic nie kupię.
    Co do kalendarza to, buty były lipne i nie kupiłam, a ozdobę dzisiejszą już w 4 egzemplarzach:D Może się kiedyś przyda :p

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się wnętrze podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja bez szału. Tacę kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale czapeczkę Mikołaja to kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. beznadziejna kolekcja,kupiłam tylko torbę za sm żeby się ich trochę pozbyć,ja nadal ani jednej rzeczy nie kupiłam w tym kalendarzu xd

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłem zimową kurtkę. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam sandałki na szpilce

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam czerwoną spódniczkę z pierwszego piętra, oraz czerwoną czapkę Mikołaja z pomponem. Wczorajszą ozdrobę z kalendarza kupiłam 3 minuty przez zablokowaniem okienka ;p

    OdpowiedzUsuń