2021/12/15

1:3

Dzisiaj przygotowałem dla Was trzy eleganckie stylizacje z wykorzystaniem perłowego naszyjnika z Decades. Chyba czasem można go znaleźć na bazarze z oryginalną metką. O ile się nie mylę, to był też dostępny w Archive. Ja nie wyobrażam sobie pereł z czymś sportowym, typowo dresiarskim. Patrzę z niesmakiem jak dzisiaj różne internetowe osobistości  noszą perły z masywnymi łańcuchami lub do ubrań w stylu Billie Eilish... Zdecydowanie najlepiej prezentują się w klasycznym wydaniu. Poniżej są moje propozycje: pierwsza szykowna, druga bieliźniana dla wytwornej damy i ostatnia bardziej ekstrawagancka ze względu na kolory, odkryte ciało i wybór materiałów. A Wy do czego zakładacie perłowe naszyjniki? Co sądzicie o moich stylizacjach? Przypadkiem też wyszło, że każdy look ma diamentowy pierścionek... po prostu bardzo go lubię i pasuje do eleganckich ubrań.





9 komentarzy:

  1. Stylizacje są całkiem ciekawe i dość odważne. Ta środkowa kocica najbardziej mnie porusza. Perły rzadko używam ale Ty dobrze je wkomponowałaś, co nie jest takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie perły wymagają nieco elegantszego stylu i również nie przepadam za wplataniem ich do luźniejszych stylizacji. Sama nie jestem ich wielką fanką (wolę złoto/białe złoto albo coś błyszczącego), ale w Twoich stylizacjach wyglądają mega fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też perły najbardziej podobają się do klasycznego, eleganckiego looku. Ostatnio jak nosiłam perłowe kolczyki to też do eleganckiej sukienki - najlepiej :D

    Mega mi się podoba druga stylizacja, jest bardzo zmysłowa, perły idealnie do niej pasują! Pozostałe dwie stylizacje również są ładne i pasują do perełek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje! Uwielbiam perły, może w rzeczywistości ich nie noszę (z wyjątkiem kolczyków), ale zawsze bardzo mi się podobały. Są niezwykle eleganckie i potrafią zrobić całą stylizację :D Z Twoich propozycji najbardziej przypadła mi pierwsza - klasyka, i trzecia. Twoja dollka wygląda przepięknie w tych włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi milo, dziekuje!🥰 uwielbiam ten kucyk =) co do perel to prawda, az mi siw przypominaja te wszystkiw damy ubrane prosto i na czarno, ale dzieki perlom wygladaja tak elegancko!

      Usuń
  5. Podobają mi się wszystkie stylizacje, ale druga najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje są śliczne ale...ten naszyjnik mi do nich nie pasuje xD No, może do 1 ale na dwóch pozostałych za bardzo się rzuca w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos w tym jest, chyba ta biel jest zbyt intensywna, kwetia grafiki :(

      Usuń