2021/12/13

Blogmas #13 – zimowe sesje zdjęciowe

 Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z dość popularnym ostatnio tematem – zimowe i świąteczne sesje zdjęciowe. Co o nich sądzicie? Braliście kiedyś w takiej sesji udział? 

Ja zawsze chciałam, ale ceny mnie przerażają – ponad 100 złotych za 5 zdjęć to trochę zbyt dużo dla mnie. Nie ukrywam jednak, że podobają mi się takie zdjęcia, to miła pamiątka na późniejsze lata. Zawsze można zorganizować mini studio w domu i poprosić kogoś z rodziny lub przyjaciół o pomoc, a przy tym świetnie się bawić. 




9 komentarzy:

  1. Też nigdy nie brałam udziału w takich sesjach, ale z wielką chęcią kiedyś bym się skusiła :D Bardzo podobają mi się klimatyczne zdjęcia w świątecznej tematyce i uważam, że są super urocze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam takich zdjęć. Pewnie jest to świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam na takiej sesji, ale myślę, że to świetny pomysł. Tylko nie widziałam, że to takie drogie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie nie przepadam za zdjęciami, więc pewnie nie zdecydowałabym się na coś takiego. Chociaż przyznam, że wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ogólnie sesje zdjęciowe chociaż nigdy takowej nie miałam. Może kiedyś nadarzy się okazja.
    Ceny faktycznie nieraz zwalają z nóg, ale z drugiej strony rozumiem, że fotografowie chcą zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi wytarczylaby sesja zrobiona przez kogos z bliskich kto potrafi dobrze robic zdjecia xd niestety nie mam takich osob poki co takze zadowalam sie robieniem zdjec temu co jest wokol mnie a nie ludziom.. chociaz sam chentie bym komus jakas artystyczna sesje przygotował:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiej seski. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem totalnie niefotogeniczna, więc u mnie odpada, ale jest to bardzo ciekawy pomysł i lubię oglądać takie sesje

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ale mogłoby to fajne doświadczenie

    OdpowiedzUsuń