2021/12/04

Blogmas #4 – listy do Mikołaja

 Kochani Czytelnicy, 

blogowy Mikołaj chciałby Was poprosić o napisanie do niego listów. Zdradził mi, że wylosuje kilka osób i postara się spełnić ich życzenia. 

Pamiętajcie jednak, że blogowy Mikołaj ma ograniczoną możliwość, dlatego prosi, aby nie pisać o marzeniach z kosmosu. On doskonale wie, że chcielibyście zmienić adminów Stardolla na bardziej rozumnych, ale aż takiej mocy sprawczej nie ma... 


Listy proszę zostawić w komentarzu. Mikołaj odbierze je 6 grudnia minutę po północy. 




7 komentarzy:

  1. Drogi Święty Mikołaju!

    Byłam w tym roku dosyć grzeczna,
    a moim wielkim marzeniem jest
    zasadzić trochę więcej drzewek w ogrodzie.
    Bardzo spodobała mi się najnowsza dostawa
    do Gardini, gdyż wiele roślin z ich sklepu
    może rosnąć nawet zimą!
    Jeśli transport drzewka byłby kłopotliwy
    to z chęcią dostanę też ławeczkę lub lampę
    (mogą być wysłane w częściach do złożenia).

    Z góry bardzo Ci dziękuję,
    życzę zdrowych i spokojnych Świąt!
    DzikaNaomi ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Mikołaju!
    Zbliża się zimna, za oknem śnieg a na termometrze coraz mniejsze wartości. W związku z czym przydałby mi się płaszcz na zimę. Ciepły i miły w dotyku a do tego dobrze prezentujący się. Tak się składa, ze w mojej liście życzeń znajduje się taki płaszcz. Jest w kratkę z Bonjour Bizou.
    Mam nadzieję, że nie wymagam za dużo.

    Pozdrawiam,
    grzeczna dziewczyna, rastamankaaaa ♥

    PS ''On doskonale wie, że chcielibyście zmienić adminów Stardolla na bardziej rozumnych, ale aż takiej mocy sprawczej nie ma... '' - to nie prawda! Mamy wspaniałych adminów i nie chcemy zmieniać :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Mikołaju! Chyba mogę powiedzieć, że byłam całkiem grzeczna w tym roku! W końcu obroniłam się! Na Stardoll też byłam grzeczna, nie podpadłam Adminom! W tym roku Mikołaju proszę Cię o jakiś gustowny ciuszek z WL ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Mikołaju z bloga!

    Nie była grzeczna ani trochę, no cóż, tak się zdarzyło, że dużo rozrabiałam. Ale mógłbyś na zachętę poprawy mojego zachowania obdarować czytelników tego bloga jakimś fajnymi upominkami, wtedy będę miała motywację do działania.

    Kocham, Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi Święty Mikołaju, w tym roku najważniejszym moim osiągnięciem jest to, że przeżyłam i przechorowałam c19 w miarę lekko (oraz obrona licencjatu:). Obecnie mamy zimę, ale ja już myślami jestem przy wiośnie 2022r., właśnie dlatego chciałabym prosić Cię o jak najszybsze zakończenie zimy i nadejście wiosny. W tym celu przynieś mi pod choinkę śliczną różową torebkę z kwiatami z Archive za 25sd. Mam nadzieję, że prezent od Ciebie z motywami kwiatowymi umili mi ten zimowy czas i przyśpieszy nadejście wiosny... Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi Mikołaju, Kotu przydałaby się korona albo kapelusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAMKNIĘTE!!! PROSIMY NIE WYSYŁAĆ KOLEJNYCH LISTÓW.

    OdpowiedzUsuń