2021/12/01

Blogmas #1 – kalendarze adwentowe

 Dzień dobry! 


Chciałabym dzisiaj porozmawiać z Wami o kalendarzach adwentowych. Ostatnio zrobiły się bardzo modne, mam wrażenie, że jeszcze kilka lat temu nie było o nich tak głośno i nie było ich aż tyle. Przyznam szczerze, że niektóre to dla mnie jakaś parodia, np. widziałam kalendarz adwentowy z wódką...

Wydaje mi się, że w dużej mierze do wzrostu popularności kalendarzy adwentowych przyczyniły się vlogerki, które zaczynają je otwierać już we wrześniu. Oglądacie filmiki tego typu? Ja lubię pooglądać GlamPaulę, inne filmiki tego typu jakoś mnie nie przekonują. 


W tym roku mam 4 kalendarze, bardzo je lubię. Jeden jest dla mnie szczególnie ważny, ponieważ zrobiła go dla mnie moja siostra. Ja zrobiłam także dla niej, już nie możemy się doczekać otwierania. Stwierdziłyśmy, że nie będziemy marnowały pieniędzy na coś niepewnego z jakiejś firmy i postanowiłyśmy stworzyć kalendarze same – ja znam jej gust, ona zna mój, więc na pewno będzie rewelacyjnie! 

Oprócz tego mam dwa kalendarze z mojej ulubionej firmy produkującej słodkości, czyli Lindt. Jeden dostałam od taty, drugi kupiłam sama. Na szczęście są inne, więc żaden mi się nie powtarza. Ostatni to tani kalendarz z Action, który zawiera lizaki, dropsy, żelki i inne niezdrowe, ale pyszne rzeczy. 


Jestem ciekawa, jaki kalendarz w tym roku przygotuje dla nas Stardoll... aż się boję tego "cuda". 

Koniecznie dajcie znać, czy kupiliście jakieś kalendarze i co o nich sądzicie. 


A poniżej nasz blogowy kalendarz adwentowy: 


Zapraszam do komentowania! Już o 19:00 wylosujemy pierwszego szczęśliwca, do którego powędruje... nie zdradzę :) 

13 komentarzy:

  1. Chyba nigdy nie obejrzałam jak ktoś otwiera kalendarz adwentowy, nuuuda.
    Osobiście szkoda mi było wydać 15 złotych na kalendarz z herbatką dla siebie, za to swoim kotkom kalendarz z przekąskami za miliony już kupiłam. Nigdy mi nie szkoda pieniędzy na moje kotki, jak to działa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kalendarze adwentowe! Faktycznie od pewnego czasu stały się bardzo popularne, zaczęły pojawiać się też kalendarze odliczające czas do sylwestra - to dopiero dziwny twór.
    Marzy mi się kiedyś kupić jakiś kosmetyczny kalendarz, ale wiele z nich zawiera rzeczy, z których wiem, że nie korzystałabym. Chyba muszę zrobić sobie kiedyś sama :D
    Co do oglądania to lubię oglądać makijażowe, ostatnio oglądałam jeden filmik i rzeczy w kalendarzu były całkiem fajne, chyba to była Huda Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj oglądałam otwieranie kalendarzy xD to wciąga. Sama nie używam kalendarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kalendarze adwentowe to zawsze miałam tylko te z czekoladkami. Bardzo podobają mi się kalendarze np. z kosmetykami, tylko problemem jest to, że większości tych rzeczy pewnie i tak bym nie wykorzystała. Do każdego takiego kalendarza dodawane są jakieś małe mydełka glicerynowe, gąbki do makijażu, gumki do włosów itp, a to niekoniecznie mnie przekonuje. Ja kilka razy robiłam kalendarz adwentowy dla mojego chłopaka, z jakimiś drobnymi upominkami albo np. bonami na masaż zrobiony przeze mnie :D Sądzę, że to rewelacyjny pomysł dla drugiej połówki, przyjaciół czy rodziny. Sama bym chciała taki dostać xD W tym roku nie mamy ani kupnych kalendarzy, ani takich samodzielnie przygotowanych. Dużo ostatnio się działo, chyba nikt nie miał do tego głowy i chęci. Ale za rok, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko pomysl na taki wlasny kalendarz dla sympatii z milosnymi niespodziankami jest genialny! 😍

      Usuń
  5. Nigdy nie miałem a gdybym miał to bym wszystko zjadł od razu. XD

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, kiedys byla tylko wersja ze slodyczami i vhyba taka cieszy najbardziej :) jesli chodzi o kalendarze z yt to widzialem tylko podsmiechujki z Karolina Stylizacje i jej slynny kalendarz ze swieczka Nivea xD mialyscie bardzo fajny pomysł na wlasne kalendarze, na pewno bedziecie miec duzo uciechy 😄 w ogole przyznam ze w tym roku jeszcze nie widzialem zadnego kalendarza w sklepie... chyba czas zajrzeć na dzial ze slodyczami 😅 stardoll zapewnil nam calkiem ladna oprawe graficzna. Bluzka z 1 okienka wydawala sie ladna ale w przymiwrzalni zmienilem zdanie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://twojememy.pl/wp-content/uploads/2018/12/FB_IMG_1546083833489.jpg XDD

      Usuń
    2. 🤣🤣🤣🤣🤣 tak bylo hahaha

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie fascynują mnie te kalendarze,ze słodyczami odpadają bo od dłuższego czasu jem słodycze ale takie bez cukru,może gdyby mi ktoś podarował taki z kosmetykami albo ze skarpetkami (bo takie też widziałam) to bym przyjęła xD ale sama sobie to bym poszkodowała pieniędzy i nie kupiłabym nigdy hahaha ewentualnie jeszcze może jakiś kawowy xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak byłam młodsza dostawałam kalendarz adwentowy z czekoladkami, ale teraz już jestem chyba za stara, bo już nikt mi tego nie kupuje.
    Teraz wybór kalendarzy jest bardzo duży i rozmaity. Na mikojałki kupiłam mojej koleżance kalendarz adwentowy z sinsay'a, który zawierał codziennie inną biżuterię. Bardzo fajnie to wygląda w środku i polecam. Koleżanka się ucieszyła, bo w liście do mikołaja wspomniała, że lubi tego typu biżuterię :)
    A ostatnio natknęłam się na kalendarz adwentowy z różnymi zabawkami erotycznymi, to dopiero ciekawe. Gdyby nie było takie drogie to nawet bym sobie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG! Jak to sie stalo ze tego jeszcze nie widzialem? 🙃😂 ale to prawda, te wszystkei gazdzety sporo kosztuja :/ za 200-300 zl chyba wole inna przyjemnosc 😆

      Usuń