2021/12/26

hot inside

Dzisiaj coś z myślą o dorosłych... O ile drugi look czekał na opublikowanie już jakiś czas, to pierwszy był inspirowany zimową sesją iNamorata. Zdecydowałem się zastąpić futrzane elementy biżuterią i kominem. Całość bazuje na czerwieni. Jest to nieco zabawny strój, którym możecie zaskoczyć swoją sympatię w okresie świątecznym ;) 
Drugi zestaw jest bardziej zmysłowy i wieczorowy, a to wszystko za sprawą koronki, przezroczystości oraz odrobiny futerka. W roli dodatków ponownie perły i błyszczące elementy. Trochę czuję klimat burleski. Koniecznie każdy set uzupełniłem pasującą oprawą graficzną. Dajcie znać, co myślicie!

źródła zdjęć: 

5 komentarzy:

  1. Pierwszy look jest bardzo słodki - idealnie pasuje mi na święta. Drugi bardziej pasuje mi na sylwestra z sympatią w ekskluzywnym hotelu. Oczywiście z szampanem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu, ale zmysłowy ten drugi look, podoba mi się. Bardzo ciekawe to wszystko wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, mega sexi! Drugi look skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mnie wgl nie przekonała,na pewno zmieniłabym buty na jakieś kozaki za kolano

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja jest super, kojarzy mi się tez z takim drogim hotelem :D

    OdpowiedzUsuń