2021/12/22

męskim okiem

 

Cześć! Jakiś czas temu było pokazalem Wan kilka letnich stylizacji dla facetów, to teraz czas na coś na chłodniejsze dni. Dzisiejsze looki zostały stworzone z myślą o dwóch różnych okazjach i stylach. Jestem ciekaw, która stylizacja bardziej Was przekona. Zapraszam! 

Od zawsze miałem ochotę stworzyć wersję męską Chanel - marka niestety bardzo rzadko wypuszcza męskie sylwetki i jeśli już, to oferuje zegarki i kosmetyki tworzone z myślą o mężczyznach. Chciałem, aby ten look był wieczorowy z nutą nonszalancji. Aż czuję woń Allure Homme Sport albo Bleu De Chanel

Druga propozycja jest casualowa. Miało być przede wszystkim wygodnie i praktycznie. Stylowe dodatki wprowadzają nieco urozmaicenia do prostej bazy. Kolory typowo jesienne, z drugiej strony może to być coś pod kurtkę/płaszcz podczas wyjścia na miasto. Mi stylizacja kojarzy się z jesiennym spacerem w cieplejszy dzień. Jako zapach wybrałbym do tego Stronger With You od Armaniego. 

źródła zdjęć: instagramowy profil Chanel, Image Amplified

6 komentarzy:

  1. Fajny post. Podoba mi się bardzo stylizacja z brązową bluzą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje mi się podobają. Stylizacja inspirowana Chanel jest ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jeszcze kiedys meskie sylwetki pojawily sie na pokazie Chanel... dziekuje =)

      Usuń
  3. Obie propozycje są super! Mi bardziej do gustu przypadła pierwsza, bo ma w sobie coś z bad-boya :D Jeszcze dodać okulary i będzie mega sexi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, cos w tym jest :D to chyba przez te rozczochrana czupryne :)

      Usuń
  4. Obie jakoś nie przypadły mi do gustu szczególnie, ale jak mam wybierać, to pierwsza lepsza. Ogólnie całkiem przyjemny post, oby więcej takich :]

    OdpowiedzUsuń