2021/12/16

IMPREZA BLOGOWA

 
Hejka kochani! Wszystkie firmy i szkoły (te których jeszcze nie pozamykali ze strachu przed covidem hehe) organizują sobie spotkania opłatkowe. My jako blog nie będziemy gorsi i również planujemy własną świąteczną imprezę. Wspólnie z czytelnikami i redakcją uchwaliliśmy, że najlepszym dniem, który wszystkim odpowiada będzie poniedziałek (20 grudnia). Zapraszamy wszystkich do przybycia i przebrania się, bowiem najlepszy świąteczny strój zostanie wyłoniony na drodze głosowania w poście z relacją z imprezy oraz nagrodzony :D To, w jaki sposób zinterpretujecie temat zależy tylko i wyłącznie od Was. Możecie być zarówno Mikołajem, jak i reniferem, choinką albo nawet świąteczną herbatą z goździkami ^^ 



Info: w głosowaniu na najlepszy strój biorą udział wszyscy oprócz Rocki, czyli organizatorki =D
Redakcja oraz Elizabet-Mary również biorą udział w głosowaniu, bo nie będzie to głosowanie jury, tylko wszystkich - w formie ankiety, która zostanie udostępniona na blogu.

8 komentarzy:

  1. Chyba przegapiłem coś, kiedy uchwaliliśmy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje ze uda mi sie wpasc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To trzeba wymyślić jeszcze jakieś ciuszki! Do zobaczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu, supcio! Szykuję kreację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Postaram się być, mam nadzieję, że nic mi nie wypadnie no i że nie zapomnę!

    CukierkaXD

    OdpowiedzUsuń